سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد؛

عملیات ۸ ساعته هلال‌احمر زنجان برای نجات در ارتفاعات مه‌آلود

«هاشمی» گفت: چهار تیم عملیاتی با بیش از هشت ساعت جست و جو، فرد مفقود شده در ارتفاعات بارانی و مه آلود طارم را نجات دادند.
کد خبر: ۵۸۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ - 16May 2023

عملیات ۸ ساعته هلال‌احمر زنجان برای نجات در ارتفاعات مه‌آلودبه گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «حکمت‌الله هاشمی» در حاشیه عملیات نجات اظهار کرد: ساعت ۲۰:۲۰ شامگاه گذشته خانواده فرد مفقود شده با ندای امداد هلال احمر تماس گرفته و درخواست کمک کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اضافه کرد: بلافاصله تیم آنست، کوهستان و یک تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمالغرب برای جست‌و‌جوی میدانی و نجات این فرد عازم منطقه شدند و تیمی از پایگاه امدادی «سرخه دیزج» نیز به این تیم‌ها ملحق شد.

وی گفت: خوشبختانه با تلاش چهار تیم عملیاتی اعزامی این فرد در ارتفاعات مه‌آلود و بارانی روستای «کج کلاه» پیدا شد.

هاشمی با بیان اینکه این عملیات ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز با پیدا شدن این فرد پایان یافت، یادآوری کرد: این فرد ۵۱ ساله که برای چیده سبزی‌های کوهی به ارتفاعات خانچایی در منطقه طارم رفته بود با بارش باران، مه آلودگی و کاهش دید مسیر را گم می‌کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: این عملیات با حضور معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان زنجان، سرپرست اداره عملیات هلال احمر استان، رئیس هلال احمر شهرستان زنجان و مسؤل امداد این شهرستان انجام شد.
وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها