مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

برگزاری ۱۱۰ دیدار با خانواده پیشکسوتان ارتش در مازندران

سردار «ملکی» از برگزاری ۱۱۰ دیدار با خانواده پیشکسوتان ارتش در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱ - 20April 2023

برگزاری ۱۱۰ دیدار با خانواده پیشکسوتان ارتش در مازندرانسردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با گرامیداشت روز ارتش از برگزاری ۱۱۰ برنامه دیدار با خانواده پیشکسوتان ارتش در استان خبر داد و اظهار داشت: همچنین از ۱۲۷ پیشکسوت ارتشی مازندران تجلیل به عمل آمد.

سرار ملکی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان مازندران از برنامه‌های ثابت این اداره کل محسوب می‌شود، عنوان کرد: در این ایام با خانواده دو تن از جانبازان ۷۰ درصد ارتش استان دیدار و تکریم به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی و رسانه ملی بزرگداشت روز ارتش را به صورت ویژه پرداختند، بیان کرد: بیش از ۱۰ برنامه در صدا و سیمای مرکز مازندران تهیه، تولید و به روی آنتن رفت.

این مسئول با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از ۵۰ فرمانده و پیشکسوت ارتش مازندران همزمان با ۲۹ فروردین در مرکز استان، خاطرنشان کرد: این مراسم همراه با رونمایی از ۱۴ عنوان کتاب با موضوع نقش ارتش مازندران در دفاع مقدس، سخنرانی و ضیافت افطار در مجتمع فرهنگی ورزشی برق استان برگزار شد.

به گفته وی، ارتش استان مازندران نقش بسزایی در دفاع مقدس و جبهه‌های مختلف دفع دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان داشت و روز ارتش بهترین مناسبت برای بازخوانی ایثار، مقاومت، رشادت و دلاوری‌های ارتشیان در عرصه‌عی مختلف نظام به شمار می‌آید.

سردار ملکی بر لزوم تبیین اقتدار و قدرت، عزتمداری و اخلاق‌مداری ارتش جمهوری اسلامی در مقابله با دشمنان تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار