نامه شهید ابراهیمعلی معصومی از سوریه

شهید «ابراهیمعلی معصومی» یکی از رزمندگان لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله (ص) بود که همراه با دیگر رزمندگان عازم سوریه شد. وی زمانی که در سوریه به‌سر می‌برد، نامه‌ای را خطاب به همسر خود نگاشت.
کد خبر: ۵۷۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۴ - 09March 2023

به گزارش خبرنگار ساجد دفاع‌پرس، رزمندگان تیپ ۲۷ محمد رسول الله (ص) به‌همراه تیپ ۵۸ ذوالفقار از ارتش جمهوری اسلامی، حدود ۱۵ روز بعد از فتح خرمشهر، به سوریه رفتند تا با رژیم نامشروع صهیونیستی که اقدام به عملیات نظامی برای اشغال جنوب لبنان و «بیروت» کرده بود، مقابله کنند.

حضرت امام خمینی (ره) پس از این‌که متوجه شدند کشورهای عربی برای همراهی با ایران، زیر قول خود زده‌اند، دستور دادند تا رزمندگان به کشور باز گردند و در این‌جا بود که فرمودند: «راه قدس از کربلا می‌گذرد».

شهید «ابراهیمعلی معصومی» یکی از رزمندگان لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله (ص) بود که همراه با دیگر رزمندگان عازم سوریه شد. وی زمانی که در سوریه به‌سر می‌برد، نامه‌ای را خطاب به همسر خود نگاشت که در ادامه آن را خوانده و سند آن را مشاهده می‌کنید:

نامه شهید ابراهیمعلی معصومی از سوریه

به خدمت همسر عزیزم مریم رسیده ملاحظه فرمایید

پس از عرض سلام، عرض می شود چون وقت تنگ است و آقای کروبی نماینده بنیاد شهید پیش ما هستند و می‌خواهند به تهران بیایند، این نامه را کوتاه برای شما مینویسم.

ما هم اکنون از آن روزی که از تهران حرکت کردیم، به سوریه آمدیم تا این تاریخ - ۶۱/۴/۳ روز پنج‌شنبه - در یکی از پادگان‌های سوریه هستیم و تا کنون ۲ عدد نامه برای‌تان نوشتم. نمیدانم به دست‌تان رسید یا نه؛ اگر رسید، حتما از وضع خودتان و اسماعیل و از پدر و مادرم جواب نامه را بنویسید و به آدرس تهران، خیابان فلسطین، روابط عمومی منطقه ۱۰ سپاه تهران، قوای محمد رسول الله اعزامی از گردان چهار، ابراهیمعلی معصومی بنویسید و تلفنی هم از اینجا نمی شود با شما تلفن صحبت کرد؛ چون در دسترس ما نیست. از طرف من هم خاطر جمع باشید و دستم هم الحمدالله خوب است، زیاده سلامتی تمام شماها را از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار