سند/ اعلامیه شهادت «ابراهیمعلی معصومی»

سردار سلحشور اسلام شهید ابراهیم علی معصومی که پس از چهار بار مجروح شدن ترک جبهه نور را نکرده و به ندای «هل من ناصر» حسینی فریاد لبیک را سر داده بود، در مرحله سوم عملیات والفجر ۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۵۷۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲ - 26February 2023

به گزارش گروه ساجد دفاع‌پرس، «اعلامیه‌های شهدا» یکی از زیبایی‌های دوران دفاع مقدس است که طرح‌های ارزشمند و جملات مقتدرانه نوشته شده روی آن‌ها، هر کدام روایت‌گر پیامی ارزشمند از خانواده‌های معظم شهدا هستند و صبر و استقامت آن‌ها پس از شهادت عزیزشان را به تصویر می‌کشند؛ دقیقاً مانند حضرت زینب کبری (س) که پس از واقعه خونین عاشورا فرمودند: «ما رأیت الا جمیلا».

پاسدار شهید «ابراهیمعلی معصومی»، یکی از شهدای لشکر 27 محمد رسول‌الله است که ۲۷ شهریور سال ۱۳۳۷ در همدان متولد شد. وی تا پایان سوم راهنمایی درس خواند و وارد سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی شد. او سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و با شروع جنگ تحمیلی در جبهه حضور یافت، تا این‌که سرانجام ۱۳ آبان سال ۱۳۶۲، در عملیات «والفجر ۴»، در بوکان به شهادت رسید. قائم‌مقامی تیم یکم عمار و فرماندهی گردان کمیل لشکر ۲۷ از مسئولیت‌های این شهید والامقام در جبهه‌ها بود.

پس از شهادت این رزمنده دلاور، اعلامیه‌ای از سوی خانواده‌اش منتشر شد که در آن نوشته است:

سند/ اعلامیه شهید «ابراهیمعلی معصومی»

بسم رب الشهداء والصديقين

خط سرخ شهادت خط آل محمد و علی است (امام خمینی)

در یادبود شهید عزیزی جمع می‌شویم که یادش و نامش سرمشق رهروان راه طریقت و عشق و صفاست، جانش را بر طبق اخلاص نهاد و عاشقانه به دیدار معبود خویش شتافت.

سردار سلحشور اسلام شهید ابراهیم علی معصومی

که پس از چهار بار مجروح شدن ترک جبهه نور را نکرده و به ندای «هل من ناصر» حسینی فریاد لبیک را سر داده بود، در مرحله سوم عملیات والفجر ۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ به همین مناسبت مجالس یادبودی به شرح ذیل برقرار می‌باشد:

زمان: سه‌شنبه ۶۳/۹/۸ از ساعت ۲ بعدازظهر

مکان: برادران: سرآسیاب دولاب خیابان شیوا مسجد باب‌النجات
خواهران: سر آسیاب دولاب، خیابان شیوا، چهارراه وثوق، مسجد موسی بن جعفر (ع) سخنران این مجلس خانم منیره گرجی می‌باشند

جمعه ۶۳/۹/۱۱ مسجد جامع شاهنجرین، بخش رزن همدان، از ساعت ۹ صبح.

از طرف خانواده‌های معصومی و وابستگان

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار