پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در پی درگذشت مادر شهیدان «بلوچی»

«ناظری» با صدور پیامی درگذشت همسر شهید «علی بلوچی» و مادر شهید «نورالدین بلوچی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۷۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ - 25February 2023

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در پی درگذشت همسر و مادر معظم شهیدان «علی و نورالدین بلوچی»به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «محمد ناظری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با صدور پیامی درگذشت همسر شهید «علی بلوچی» و مادر شهید «نورالدین بلوچی» را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت اسوه صبر و ایثار، بانوی مومنه، صبور و فداکار، مرحومه «زرخاتون رئیسی» همسر شهید «علی بلوچی» و مادر شهید «نورالدین بلوچی» و مادر جانباز معزز ۲۵ درصد «شیرمحمد بلوچی» را تسلیت عرض می نمایم.

به راستی که والدین معظم شهدا، موهبت های ارزشمند الهی هستند که فقدان هر یک از آنها داغی را بر دل این انقلاب می گذارد.

مادران مؤمنه شهداء عزیزترین هستی خود را در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) در راه دفاع از ارزشها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم بلوچی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه رحمت واسعه و همجواری با همسر و فرزند شهیدش و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت دارم.

یادآور می شود مرحومه «زرخاتون رئیسی» مادر و همسر معظم شهیدان «علی و نورالدین بلوچی» در یکی از روستاهای دورافتاده شهرستان قصرقند ساکن بودند، که روز جمعه پنجم اسفند ماه، در سن ۱۰۵ سالگی به علت کهولت سن و بیماری در بیمارستان شهرستان نیکشهر دار فانی را وداع و به همسر و فرزند شهیدش پیوست.

«علی بلوچی» در ۲۰ بهمن  ۱۳۶۰ و «نورالدین بلوچی» در ۱۱ تیر ۱۳۶۶ به دست اشرار مسلح به شهادت رسید و «شیرمحمد بلوچی» در ۲۰ مهر ۱۳۶۲ به دست اشرار و گروهک‌های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی به جانبازی نایل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار