رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از ابعاد جهاد تبیین است/ حضور مردم در راهپیمای ۲۲ بهمن دشمن را ناامید کرد

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین ابعاد جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۷۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۵ - 14February 2023

معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از ابعاد جهاد تبیین است/ حضور مردم در راهپیمای ۲۲ بهمن دشمن را ناامید کردحجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور درگفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: خداوند را به خاطر حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شاکریم.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: ملت ایران در این ۴۴ سال دین خود را به اسلام، قرآن و انقلاب به بهترین شکل ادا کردند و مسئولان نظام نیز در مقابل باید با خدمت بیش از پیش دین خود را به این مردم ادا کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در شرایط کنونی جامعه، معرفی دستاورد‌های کشور را یکی از مهم‌ترین ابعاد جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف با ارائه مستندات و برای روشنگری افکار عمومی به نسل امروز معرفی شود.

وی با تاگید بر اینکه جهاد تبیین به معنای تلاش مضاعف و توام با سخت‌کوشی در مقابله با توطئه‌های دشمن و در جهت جلب رضایتمندی خداوند است، گفت: همه ما وظیفه داریم در هر عرصه و حوزه‌ای که فعالیت می‌کنیم به جهاد تبیین بپردازیم و امید دشمنان را که به دنبال القای ناکارآمدی نظام هستند به یاس بدل کنیم.

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به نقش نیروهای مسلح در حوزه‌های مختلف افزود: پس از انقلاب نیرو‌های مسلح کشور یکپارچه در کنار مردم قرار گرفتند و مواسات و همدلی نیرو‌های مسلح ما با مردم در بحران‌ها مثال زدنی است.  

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار