برگزاری افتتاحیه جشنواره خانه‌های قرآنی نیروی هوایی ارتش

آئین افتتاحیه جشنواره خانه‌های قرآنی نیروی هوایی ارتش با حضور معاون هماهنگ‌کننده و رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ - 17January 2023

افتتاحیه جشنواره خانه‌های قرآنی نیروی هوایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آئین افتتاحیه جشنواره خانه‌های قرآنی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده و حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با محوریت ترویج سبک زندگی قرآنی ویژه خانواده‌ها، فرزندان و کارکنان این نیرو برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاضی در این مراسم با بیان اینکه خانواده مهم‌ترین بستر تربیتی در جامعه است، تأکید کرد: باید با تلاش، همت مضاعف، مهارت‌آموزی، استفاده هوشمندانه از ابزار‌های حمایتی هدفمند، رویکرد اسلامی و با محوریت عقلانی جوانان را به تشکیل خانواده ترغیب کنیم و نباید فراموش کرد که گام‌های اجرایی در فرهنگ‌سازی و مباحث آموزشی باید کاملاً علمی و منطقی باشد تا بتوانیم به اهداف پیش‌بینی شده برسیم.

اولین جشنواره خانه‌های قرآنی در سطح کارکنان و خانواده‌ها نیروی هوایی ارتش در سه مرحله از اسفند ۱۴۰۱ تا اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ به‌صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار