جان فدا/ جانشین فرمانده دافوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تشییع شهید سلیمانی باعث انسجام طیف‌های مختلف جامعه شد

سردار امامیان گفت: تشییع شهدا همواره باعث انسجام بیشتر جامعه می‌شود که نمونه آن را در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی دیدیدم؛ تشیعی که منجر به انسجام طیف‌های مختلف جامعه شد.
کد خبر: ۵۶۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ - 03January 2023

تشییع شهید سلیمانی باعث انسجام طیف‌های مختلف جامعه شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «سهیل امامیان» جانشین فرمانده دانشکده و پژوهشکده فرماندهی و مدیریت ولایت سپاه (دافوس) شب گذشته (دوشنبه) در یادواره شهید سلیمانی و شهدای مدافع امنیت تهران با بیان اینکه همه ما می‌دانیم شهدا زنده هستند، اظهار داشت: شهدا قبل از اینکه به شهادت برسند، شهید بودند، زیرا شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای دفاع از حرم و امنیت کشور، همگی می‌دانستند در چه راهی قرار گرفتند و این راه را هم به دلیل عشق به اهل بیت (ع) و ولایت انتخاب کردند.

سردار امامیان افزود: بعد از دفاع مقدس برخی‌ها عنوان می‌کردند که تمایل جوانان تمایل به شهادت کمتر شده است، اما صحنه پیکار سوریه و عراق نشان داد که هرچند این صحنه با دفاع مقدس متفاوت است، ولی همچنان جوانان برای حضور در عرصه پیکار با دشمنان اسلام مشتاقانه حضور پیدا می‌کنند؛ البته وجود شهدای امنیت داخل کشور نیز نشان می‌دهد که این عزیزان نیز همچون شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) همچنان با روحیه بالا برای دفاع از ولایت و مقابله با ناامن‌کنندگان جامعه در میدان حاضر می‌شوند.

جانشین فرمانده دافوس سپاه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اضافه کرد: این در حالی است که اگر شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم اسلحه داشتند، اما مدافعین امنیت با دست خالی در صحنه دفاع از ولایت حاضر شدند و توسط اغتشاشگران مسلح به سلاح گرم و سرد به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: صحنه‌هایی را در اغتشاشات اخیر دیدیم که بلاتشبیه، واقعه کربلا برای ما تداعی شد؛ زیرا مدافعین امنیت کشور بدون داشتن هیچ سلاحی زیر لگد افرادی از خدا بی خبر قرار گرفتند و اغتشاشگران با هر آنچه در دست داشتند، این عزیزان را مورد اصابت قرار می‌دادند.

سردار امامیان تاکید کرد: معتقدم تشییع شهدا همواره باعث انسجام بیشتر جامعه می‌شود که نمونه آن را در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی دیدیدم؛ تشییعی که منجر به انسجام طیف‌های مختلف جامعه شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار