توصیه شهید مختاربند؛

پیروزی ما در گرو اطاعت از ولایت است

فرزند شهید مختاربند گفت: توصیه مکرر شهید مختاربند این بود که باید قدم به قدم با ولایت باشیم و نه از رهبری عقب بیفتیم و نه جلوتر از رهبری حرکت کنیم؛ زیرا عمل به دستورات رهبری وظیفه ما است و پیروزی ما در گرو اطاعت از ولایت است.
کد خبر: ۵۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ - 02November 2015

پیروزی ما در گرو اطاعت از ولایت است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام محمود مختاربند، فرزند سردار مختار بند، شهید مدافع حرم، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با شهید مختاربند گفت: ایشان بسیار مقید به احکام شرعی بود و با علما رابطه بسیار نزدیکی داشت، بر روی مال حرام حساسیت زیادی داشت و هر روز قبل از نماز صبح در حرم حضرت معصومه(س) حضور داشت و نماز شب ایشان ترک نمیشد.

وی در رابطه با روحیات کاری شهید مختاربند خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات بارزی که در میان همکارانشان مشهور بود تأکید بر حفظ بیتالمال بود و تمام سعیشان این بود که یک ریال از بیت المال به هدر نرود و چون زمانی در بانک مشغول بود دغدغه بانکداری اسلامی را داشت و طرحهایی را هم برای بانکداری اسلامی ارائهکرد.

حجت الاسلام مختاربند اظهار داشت: توصیه مکرر شهید مختاربند این بود که باید قدم به قدم با ولایت باشیم و نه از رهبری عقب بیفتیم و نه جلوتر از رهبری حرکت کنیم؛ زیرا عمل به دستورات رهبری وظیفه ما است و پیروزی ما در گرو اطاعت از ولایت است.

وی بابیان این که شهید مختاربند در لبیک به ندای رهبری به سوریه رفت و به جنگ با تروریست پرداخت، افزود: ایشان زمانی به سوریه رفتند که حرم حضرت رقیه(س) در محاصره داعش بود و مبارزه را از حومه حرم آغاز کردند و توانستند حرم را از محاصره آزاد کنند و تا به حال این مناطق در دست نیروهای مدافع حرم است.

به گزارش رسا، فرزند شهید مختاربند در بیان کیفیت شهادت پدرش گفت: ایشان حدود دو سال به مبارزه با تروریست در سوریه مشغول بود و بعد از چندین عملیات موفق در عملیاتی که نزدیک مرز اسرائیل انجام شد به منظور نجات گروهی از رزمندگان اسلام که در محاصره بودند اعزام میشود و در درگیری با گروههای تروریستی به شهادت میرسد.

وی در ادام افزود: شهید مختاربند همزمان با خدمت در کشور سوریه اقداماتی را هم برای بازسازی حرم حضرت رقیه(س) انجام میداد و با پیگیریهای شخصی خودش اقدام به بازسازی حرم کرد و سبب رونق حرم شد.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار