رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای خود در حال فتنه‌انگیزی علیه انقلاب اسلامی هستند

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: همه ما وظیفه داریم تا با تأسی از زندگی ائمه معصومین (ع) به ویژه زندگی سراسر نور و برکت حضرت زهرا (س) به تبیین نقشه‌های شوم دشمنان پرداخته و از اسلام و ولی زمان خود یعنی مقام معظم رهبری دفاع کنیم.
کد خبر: ۵۶۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ - 27December 2022

دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای خود در حال فتنه‌انگیزی علیه انقلاب اسلامی هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در جمع خانواده‌های کارکنان ارتش در شهرک شهید صیاد شیرازی دژبان با تأکید بر اهمیّت جهاد تبیین اظهار داشت: باید با جهاد تبیین و روشنگری، فتنه دشمنان را دفع کرده و آنان را از دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و شباهت آن با برخی اتفاقات ماه‌های آخر عمر بابرکت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: بعد از حکومت ائمه معصومین (ع)، حکومت اسلامی در ایران با هوشیاری و بصیرت امام خمینی (ره) و حمایت مردم انقلابی شکل گرفت و با دشمنی‌های شدید معاندان علیه این دین انسان‌ساز و الهی مواجه شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: اگر به تاریخ زندگی حضرت زهرا (س) برگردیم، این سؤال مهم مطرح است که چرا آن حضرت که شافع امت رسول الله (ص) است، از امت شاکی بود؟ با مرور اتفاقات بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) درمی‌یابیم که دشمنان با دو راهبرد مهم چهره ولایت و رهبری حضرت علی (ع) را در اذهان مردم خدشه‌دار کردند به گونه‌ای که در خطبه‌ها و منابر به آن حضرت ناسزا می‌گفتند.

وی گفت: راهبرد اول دشمن این بود که با دروغ‌پردازی‌های مکرر، رهبر جامعه را از چشم مردم بیاندازند و در همین راستا با استفاده از شیوه‌ها و ابزار‌های مختلف از جمله از طریق رؤسای قبایل شروع به تخریب چهره آن حضرت علی (ع) پرداخته و با انتساب اتفاقات تلخ آن دوران به علی (ع) آن حضرت را مسبب اصلی کشته‌های خود در جنگ‌ها می‌دانستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، راهبرد دوم دشمن را ایجاد رعب و وحشت در بین جامعه دانست و عنوان کرد: دشمنان با ترور و آتش زدن، سر بریدن و به قتل رساندن مخالفان خود در ملأعام، ترس و هراس را در بین جامعه ایجاد کرده بودند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی تصریح کرد: در حمایت از ولایت و رهبری حضرت علی (ع)، تنها حضرت زهرا (س) بود که با شیوه‌های مختلف از جمله حضور در منزل انصار و مهاجرین، صحبت با افرادی که به دیدار آن حضرت می‌آمدند و گریه بر سر قبور شهدای احد و بویژه قبر مطهر رسول اکرم (ص) در انظار عمومی به جهاد تبیین می‌پرداخت و مردم را نسبت به فتنه‌های روز آگاه می‌ساخت.

وی، حضرت زهرا (س) را الگوی بارز جهاد تبیین دانست و تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم تا با تأسی از زندگی ائمه معصومین (ع) به ویژه زندگی سراسر نور و برکت حضرت زهرا (س) به تبیین نقشه‌های شوم دشمنان پرداخته و از اسلام و ولی زمان خود یعنی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دفاع کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روشنگری علیه اهداف شوم فتنه‌گران را از مصادیق مهم جهاد تبیین برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمنان با به کارگیری امپراطوری رسانه‌ای خود مدام در حال فتنه انگیزی بر علیه انقلاب اسلامی هستند، به طوری که تاکنون بیش از ۹۰ درصد از محتوا‌های منتشر شده خود را علیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بکار گرفته اند، بنابراین امروز باید با هوشمندی و بصیرت مضاعف علیه اهداف شوم دشمنان به پا خواسته و بدانیم که تا فتنه هست، جهاد تبیین نیز باید برقرار باشد؛ البته ملت شریف ایران هوشیار و با بصیرت هستند و مثل همیشه توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین «جلیلی صفت» جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین «دهدار» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و امیر سرتیپ دوم «عرفانی» جانشین فرمانده دژبان ارتش حضور داشتند.

انتهای پیام/933

نظر شما
پربیننده ها