جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم تشییع شهدا:

حضور پرشور مردم در تشییع شهدا یک مولفه قدرت است/ به‌رغم خباثت‌‌های روزافزون دشمن، مردم بصیر‌تر شده‌‌اند

سردار فدوی گفت: در حالی که خباثت‌ها و دشمنی‌های دشمنان اضافه شده است و دشمن ابزار‌های جدیدی را مورد استفاده قرار می‌دهد، اما مردم به بصیرت خود افزوده‌اند.
کد خبر: ۵۶۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴ - 27December 2022

به رغم خباثت‌‌های روزافزون دشمن، مردم بصیر‌تر شده‌‌اند/ حضور پرشور مردم در تشییع شهدا یک مولفه قدرت استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی فدی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس که صبح امروز و همزمان با سراسر کشور در تهران برگزار شد، اظهار داشت: مردم در این ۴۴ سال همواره در مسیر انقلاب اسلامی و جبهه حق حرکت کرده‌اند و هر روز در حالی که خباثت‌ها و دشمنی‌های دشمنان اضافه شده است و دشمن ابزار‌های جدیدی را مورد استفاده قرار می‌دهد، اما مردم به بصیرت خود افزوده‌اند.

سردار فدوی گفت: امروز در سراسر کشور مردم با حضور خود بار دیگر ثابت کردند که در مسیر حق هستند، یکی از مولفه‌های قدرت ایران حضور مردم در تشییع شهدا است، این صحنه، صحنه‌ای است که مردم مانند ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان در آن حضور پیدا می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همواره وعده خدا حق است و تخلفی در آن نیست، این جبهه حق است که همیشه قله پیروز را فتح می‌کند و جبهه باطل هیچ گاه پیروز نیست.

وی خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس  تعداد زیادی از مردم در جبهه حق علیه باطل حضور پیدا کردند در حالی که می‌دانستند که هر لحظه امکان شهادتشان وجود دارد این بالاترین سندی است که نشان می‌دهد مردم در جبهه حق هستند و در این مسیر حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار