نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردم بابصیرت ایران اسلامی توطئه اغتشاشگران را خنثی کردند

آیت‌الله «محمدی لائینی» گقت: مردم دیندار و با بصیرت ایران اسلامی توطئه اغتشاشگران را خنثی کردند.
کد خبر: ۵۶۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ - 14December 2022

مردم بابصیرت ایران اسلامی توطئه اغتشاشگران را خنثی کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران امروز در همایش اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و مواکب حسینی استان مازندران که در سپاه کربلا برگزار شد به دشمنی ۴۳ ساله استکبار جهانی با انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه فتنه افکنی استکبار در ایران اسلامی همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا دارد.

وی با بیان اینکه توطئه و آشوب علیه ایران اسلامی طی هفتاد و چند روز گذشته نیز با کمک عوامل ضد انقلاب رقم خورد و به جان و مال ملت ایران عزیز خسارت وارد شد، ادامه داد: مردم دیندار و با بصیرت این مرز و بوم توطئه اغتشاشگران را خنثی کردند. هر فعالیتی که دین را از انقلاب اسلامی جدا کند آن فعالیت ضد دین محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: تلاش شود زائرین عتبات عالیات از موکب‌های عوامل استکبار بهره‌مند نشوند و در بحث جریان شیرازی و شیعه انگلیسی باید مراقبت بعمل آید.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اهمیت توسعه و بازسازی عتبات عالیات، فعالیت‌های این ستاد را در راستای تقویت بعد معنوی انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: سازمان حج و زیارت به بحث نظارت اعزام کاروان‌ها توجه ویژه داشته باشد و فقط به دنبال اعزام کاروان نباشد.

این مسئول با اظهار تأسف از هزینه بالای عتبات عالیات در مقایسه با هزینه سفر به ترکیه و بیان اینکه نباید از عشق و ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت (ع) سوء استفاده شود، خطاب به موکب داران حسینی (ع)، گفت: از اعزام زوار به عتبات عالیات سوء استفاده نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها