به‌همت بنیاد هابیلیان صورت گرفت؛

انتشار شماره جدید فصلنامه «واچ لیست» با موضوع تروریسم و گروه‌های تروریستی

سومین شماره فصلنامه انگلیسی «واچ لیست» با مطالب متنوعی درباره تروریسم و گروه‌های تروریستی منتشر شد.
کد خبر: ۵۵۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ - 22November 2022

انتشار شماره جدید فصلنامه «واچ لیست» با موضوع تروریسم و گروه‌های تروریستیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سومین شماره فصلنامه انگلیسی «واچ لیست» با مطالب متنوعی درباره تروریسم و گروه‌های تروریستی، به‌همت بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور) منتشر شد.

سرمقاله این شماره با عنوان «آلبانی، بازنده یک بازی شکست خورده» به قلم «سید محمدجواد هاشمی‌نژاد» دبیرکل بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور) است. علاوه‌ بر آن، چند مطلب تاریخی درباره‌ چهار دهه خشونت و ترورهای گروهک تروریستی منافقین (مجاهدین خلق) و چگونگی آغاز رسمی خشونت توسط این گروهک نیز در این فصل‌نامه به چشم می‌خورد.

گفت‌وگوی مفصل با «رامین مهمان‌پرست» سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه از دیگر مطالب ابن مجله است که وی در آن به بیان خاطرات تاریخی خود از مواجهه با منافقین پرداخته است. همچنین «مهمان‌پرست» در این گفت‌وگو به تبعات خطرناک پذیرش منافقین برای آلبانی اشاره می‌کند.

مقاله‌ای درباره فرقه‌ها و مقایسه چند فرقه خشن تاریخی و معاصر با یکدیگر و همچنین معرفی یک کتاب از پروفسور «استیون حسن» فرقه‌شناس برجسته‌ آمریکایی که در کتاب خود پیرامون یکی از فرقه‌های تروریستی ضدایرانی نیز مطالبی را بیان می‌کند، از دیگر مطالب این نشریه است.

مخاطب اصلی این نشریه، پژوهشگران، نویسندگان، شخصیت‌های سیاسی و عموم علاقه‌مندان به حوزه تروریسم در خارج از کشور هستند.

متن کامل مطالب این شماره از فصلنامه انگلیسی «واچ لیست»، از طریق این لینک قابل دسترسی است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها