معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

تنها راه خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار استحکام پایه‌های فرهنگی کشور است

«سلگی» گفت: تنها راه خنثی سازی توطئه‌های همه‌جانبه استکبار در جنگ رسانه‌ای استحکام پایه‌های فرهنگی کشور است.
کد خبر: ۵۵۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵ - 01November 2022

استحکام پایه‌های فرهنگی تنها راه خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «روح الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران شامگاه سه شنبه در جلسه بررسی چالش‌های فرهنگی اظهار داشت: تروریسم رسانه‌ای اکنون بدنبال انتقام گیری از شکست آشوب‌های خیابانی عوامل خود در کشورمان است.

سلگی با اشاره به بهره‌گیری دشمن از ابزار رسانه در مصاف با کشورمان افزود: رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و فضای مجازی ابزار جنگ نرم استکبار علیه کشورمان هستند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با تاکید بر اهمیت جنگ رسانه‌ای گفت: در جنگ رسانه‌ای دشمن با قلب واقعیت در صدد تغییر انگاره‌های رفتاری جامعه، تحمیل باور‌های نادرست و تغییر مرجع خبری است.

این مسئول با اظهار اینکه در عرصه نبرد رسانه‌ای نباید الگو‌های معرفتی خود را فراموش کنیم بیان کرد: تببین صحیح دامنه کینه توزی و عداوت‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی تلاش‌های آنان در جنگ رسانه‌ای را ناکام خواهد کرد.

سلگی نقش اصحاب رسانه و تببین‌گران وقایع را برای افشای ماهیت پلید شیطانی استکبار مهم دانست و ادامه داد: خبرنگاران و تحلیلگران مسائل سیاسی و اجتماعی باید همواره تحولات جامعه را رصد و تحلیل‌های واقع بینانه ارائه کنند.

معاون استاندار مارندران خاطرنشان کرد: جبهه انقلاب در جنگ نرم بر ابعاد آن تسلط دارد و دشمن از این حقیقت بیمناک است.

مسئول پدافند فرهنگی مازندران لزوم توجه به نقش آفرینی نیرو‌های مؤمن وانقلابی در جنگ نرم را ضروری دانست و اضافه کرد: تشکیل پدافند اطمینان بخش رسانه‌ای در برابر موج سهمگین رسانه‌ای استکبار ضرورت دارد.

وی آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی نسبت به دسائس فرهنگی و سیاسی را خاطرنشان کرد و افزود: تنها راه خنثی سازی توطئه‌های همه‌جانبه استکبار در جنگ رسانه‌ای استحکام پایه‌های فرهنگی کشور است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: استکبار از سرعت خیره کننده کشورمان به سمت قله‌های پیشرفت و شکوفایی سخت نگران است.

وی برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی را رمز عبور از مشکلات دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی در مسیر تحقق آرمان‌های سترگ خود بن بست ندارد و به رغم کمبود‌ها و مشکلات اقتصادی و فرهنگی آینده کشور درخشان و روشن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار