معاون سیاسی امنیتی فرماندار نهاوند:

حضور نسل جوان در راهپیمایی ۱۳ آبان نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

«کیانی» گفت: مردم همیشه دشمنان را ناامید کردند و حضور نسل جوان در مراسم ۱۳ آبان، بار دیگر نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.‌
کد خبر: ۵۵۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ - 01November 2022

حضور نسل جوان در راهپیمایی ۱۳ آبان، نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «شهروز کیانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند امروز (سه‌شنبه) در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان، اظهار داشت: دانش آموزان آزادیخواه در مقابل استکبار جهانی همیشه ایستاده‌اند و در طول تاریخ انقلاب همیشه این مورد را اثبات کرده‌اند.

وی افزود: دشمن همیشه در صدد ایجاد شبهه برای نسل جوان است چون این جوانان آینده کشور را خواهند ساخت.

کیانی تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی همیشه به نقشه‌های دشمنان برای سرمایه‌گذاری دشمن بر روی نسل جوان تاکید دارند و باید این موضوع را همیشه مد نظر داشته باشیم.

وی بیان داشت: ضرورت دارد همه دستگاه‌های متولی فرهنگی دقت کنند و هماهنگی لازم برای برگزاری راهپیمایی را داشته باشند.

معاون فرماندار نهاوند گفت: مردم همیشه دشمنان را ناامید کردند و حضور نسل جوان در این مراسم بار دیگر نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.‌

وی ادامه داد: راهپیمایی در نهاوند و دیگر بخش‌ها با حضور پرشور مردم برگزار می شود و برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار نهاوند رقم خواهد خورد.

کیانی متذکر شد: مراسم روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی نهاوند از مقابل مسجد شهید حیدری شروع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار