فرماندار بهار:

دشمن از طریق دروغ‌پردازی در فضای مجازی وارد شده است

«نباتی» گفت: دشمن از طریق دروغ‌پردازی در فضای مجازی عملیات سنگین روانی را در دستور کار قرار داده است، که این حربه جدید آن‌ها هم محکوم به شکست است.
کد خبر: ۵۵۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ - 01November 2022

دشمن از طریق دروغ‌پردازی در فضای مجازی وارد شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، همایش «جهاد تبیین» با حضور فرماندار شهرستان بهار، بخشدار و رئیس آموزش پرورش لالجین در مدرسه آیت‌الله «کاشانی» شهر لالجین برگزار شد.

«روح‌اله نباتی» فرماندار شهرستان بهار در این همایش به ابعاد مختلف اهمیت توجه به جهاد تبیین پرداخت و اظهار داشت:  حرکت رو به رشد کشور در ۴۴ سال گذشته به خوبی مشهود است و به مدد الهی و برکت انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم.

وی افزود: حکومت پهلوی وابستگی تمام عیار به آمریکا داشت و با انقلاب شکوهمند اسلامی و رفع وابستگی، دشمنان هرچه در توان داشتند برای توقف ایران به کار گرفتند.

نباتی خاطرنشان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است که با روش‌هایی مانند تهدید و تحریم و مقابله نظامی حریف ایران اسلامی نخواهد شد و به همین منظور از طریق دروغ‌پردازی در فضای مجازی عملیات سنگین روانی را در دستور کار قرار داده است، که این حربه جدید آن‌ها هم محکوم به شکست است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار