نماینده مجلس شورای اسلامی:

«شهادت» ماهیت دشمنان انقلاب اسلامی را آشکار می‌کند

حجت‌الاسلام «نیک‌بین» گفت: پاسداشت شهید و شهادت بزرگداشت ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب است چراکه ترویج فرهنگ شهادت موجب رسوایی و ترس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۵۵۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸ - 30October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، يادواره ۲۷ شهید روستای کاریز از توابع شهرستان کوهسرخ با حضور حجت‌الاسلام «جواد نیک‌بین» نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، مسئولان محلی، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع این روستای برگزار شد.

در این مراسم نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: پاسداشت شهید و شهادت بزرگداشت ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب است چراکه ترویج فرهنگ شهادت موجب رسوایی و ترس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به حدیث امام علی (ع) در خصوص ۲ نعمت مغفول مانده سلامت و امنیت، گفت: نعمت امنیت در جامعه بالاتر از هر نعمت دیگری است، در سایه امنیت نعمات دیگر رشد می‌کنند و اگر نباشد آسایش و آرامش نخواهد بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: اگر امروز نیروی‌های مسلح و امنیتی کشور با تمام اقتدار در زمینه تأمین امنیت مرزها و جامعه تلاش می‌کنند به پشتوانه دعای خانواده شهدا و رشادت جانبازان و ایثارگران است.

نیک‌بین در ادامه به تبیین اهمیت برگزاری یادواره شهدا پرداخت و یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا به مسئولان انگیزه مضاعفی می‌دهد تا وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند و همواره به یاد داشته باشند که جایگاه امروزشان به برکت خون شهدا و مقاومت ایثارگران سلحشور و شجاع به دست آمده است.

پخش کلیپ، مرثیه‌سرایی از دیگر بخش‌های این یادواره بود.

سند افتخار شهرستان کوهسرخ ۶۲۹ شهید، یک هزار و ۷۱۲ جانباز و ۱۱۶ آزاده است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار