رئیس فدراسیون کاراته کشور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ورزشکاران با توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت (ع) و شهدا پیشرفت می‌کنند

«طباطبایی» با اشاره به تأثیر حضور ورزشکاران در مزار شهدای گمنام و توسل آن‌ها به شهدا، گفت: یکی از عوامل پیشرفت یک ورزشکار حرفه‌ای که پا در عرصه قهرمانی می‌گذارد، توکل به خداوند متعال و توسل به اهل‌بیت (علیهاالسلام) و شهدای والامقام است.
کد خبر: ۵۵۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲ - 23October 2022

ورزشکاران با توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت (ع) و شهدا پیشرفت می‌کنند«سید حسن طباطبایی» رئیس فدراسیون کاراته کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با اشاره به تأثیر حضور ورزشکاران در مزار شهدای گمنام و توسل آن‌ها به شهدا، اظهار داشت: یکی از عوامل پیشرفت یک ورزشکار حرفه‌ای که پا در عرصه قهرمانی می‌گذارد، توکل به خداوند متعال و توسل به اهل‌بیت (علیهاالسلام) و شهدای والامقام است.

طباطبایی با بیان این‌که اهل‌بیت (علیهماالسلام) و شهدای والامقام راه رسیدن به هدف‌های بزرگ را طی کرده‌اند، گفت: بر این اساس، آن‌ها می‌توانند ورزشکاران ما را برای رسیدن به اهداف‌شان یاری کنند.

رئیس فدراسیون کاراته کشور با اشاره به حضور تیم ملی امید کاراته در مسابقات جهانی ترکیه، تصریح کرد: این نوجوانان و جوانان که امید ما هستند، امروز در این مسابقات که یک آوردگاه بسیار مهم پس از چندسال وقفه به‌دلیل شیوع کرونا است، وارد شدند و من امیدوارم که آن‌ها با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه‌اطهار (علیهماالسلام) و شهدای والامقام بتوانند مدال کسب کرده و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز دربیاورند.

به گزارش دفاع‌پرس، کاروان کاراته امید ایران، پیش از اعزام به دوازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان، به همراه رئیس فدراسیون کاراته، دیگر مسئولان این فدراسیون و مربیان خود، بر سر مزار ۲ شهید گمنام آرامیده در وزارت ورزش و جوانان حاضر شده به این شهیدان والامقام توسط و با اهدای گل و قرائت فاتحه به آن‌ها ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها