مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، توفیقی بزرگ برای مسئولان است

نورانی در ملاقات عمومی با جامعه معزز ایثارگری، گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، توفیقی بزرگ برای مسئولان است که باید از این فرصت در جهت کسب رضایت خداوند متعال و رفع نیاز‌های مردم استفاده کرد.
کد خبر: ۵۵۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ - 18October 2022

خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، توفیقی بزرگ برای مسئولان استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان به همراه معاونان روز گذشته (دوشنبه) با حضور در میز خدمت و دیدار چهره‌به‌چهره با جامعه معزز ایثارگری، مسائل و مشکلات ۳۲ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مورد بررسی قرار داد.

نورانی در حاشیه این دیدار‌ها با تأکید بر اهمیت خدمت صادقانه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، توفیقی بزرگ برای مسئولان است که باید از این فرصت در جهت کسب رضایت خداوند متعال و رفع نیاز‌های مردم استفاده کرد.

مدیرکل بنیاد خوزستان در این ملاقات از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری از جمله درمان، اشتغال، تسهیلات و... قرار گرفت و دستورات لازم را به منظور تسریع در خدمت‌رسانی و روند امور اداری درخواست‌های مراجعان صادر کرد.

یادآور می‌شود، ملاقات عمومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به منظور تسهیل در پاسخگویی و خدمات‌رسانی به جامعه هدف، روز‌های دوشنبه هر هفته در مرکز ارتباطات و مراجعات اداره‌کل بنیاد استان خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار