مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

تکریم پیشکسوتان دفاع‌مقدس در محضر رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود

«کوشکی جهرمی» گفت: برنامه محوری هفته دفاع مقدس امسال، تجلیل و تکریم پیشکسوتان است که 30 شهریور از ساعت 10 صبح به صورت غیرحضوری با حضور جمعی از ایثارگران در حسینیه امام خمینی (ره) و در محضر رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۴۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ - 09September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس در جلسه ویدئو کنفرانس با فرمانداران استان و فرماندهان نواحی سپاه استان فارس که با موضوع برنامه‌ریزی برای هفته دفاع‌مقدس برگزار شد اظهار داشت: برنامه محوری هفته دفاع مقدس امسال، تجلیل و تکریم پیشکسوتان است که سی ام شهریور از ساعت 10 صبح به صورت غیرحضوری با حضور جمعی از ایثارگران در حسینیه امام خمینی(ره) و در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس ابتدا با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی برای معرفی خدمات، زحمات و رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران به جامعه است خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس در ابعاد مختلف اجتماعی اقتصادی امنیتی یک فرصت عالی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تا با تبیین صحیح بخشی از حقانیت و مظلومیت کشور و نظام به مردم بتواند بخشی از توطئه‌های دشمن را خنثی کند و دستاوردهای خود را نیز به رخ دشمن بکشد.

سردار کوشکی افزود: ادارات و نهادهای مختلفی در این هفته فعالیت دارند و سپاه فجر استان به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج نواحی و دیگر رده ها نقشی اساسی در این خصوص دارد و برنامه‌های زیادی نیز در همین راستا پیش بینی شده است.

وی افزود: برنامه محوری هفته دفاع مقدس، تجلیل و تکریم پیشکسوتان است که 30 شهریور از ساعت 10 صبح به صورت غیر حضوری با حضور جمعی از ایثارگران در حسینیه امام خمینی در محضر رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود و این جلسه دومین بار است که برگزار می‌شود و از اکنون باید سالن و سیستمهای صوتی تصویری و سایر تمهیدات توسط شهرستانها چاره اندیشی شود.

تقدیر از سربازان و بسیجیان آن دوران که اکنون گمنام مانده‌اند، فضاسازی و تبلیغات محیطی مناسب، بازدید و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و همچنین پیشکسوتان دفاع مقدس و اهدای لوح تقدیر و هدایا به خانواده شهدا، تقدیر از رزمندگان اصناف مختلف در حضور نمایندگان مجلس، پیشکسوتان دفاع مقدس و مسوولان و تبیین نقش هر شهرستان در دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که سردار کوشکی در این نشست به آن اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: در کتاب فارس در دفاع مقدس نام 20 شهرستان آمده و از 17 شهرستان هیچ اطلاعاتی به دبیرخانه ارسال نشده و چون چاپ دوم این کتاب درهفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود این شهرستانها موظفند هرچه سریعتر در این خصوص اقدام کنند.

سردار کوشکی در پایان گفت: دبیر این رویداد مهم در شهرستانها سپاه است و برنامه‌ هر شهرستان برای دفاع مقدس در سامانه‌ای بارگذاری می‌شود و پس از پایان این هفته عملکرد هر شهرستان به صورت دقیق ارزیابی شده و به اطلاع مقامات بالاتر می‌رسد.

انتهای پیام‏/

نظر شما
پربیننده ها