شهید سلطان‌محمدى: امام را تنها نگذارید

شهید غلامرضا سلطان‌محمدى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «امام را تنها نگذارید و کمک‌هاى بی‌دریغ خود را به جبهه‌ها قطع نکنید.»
کد خبر: ۵۲۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ - 06June 2022

شهید سلطان‌محمدى: امام را تنها نگذارید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهیدغلامرضا سلطان‌محمدى

«بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان به نام خداوند مهربان و به نام خداوند در هم کوبنده مستکبران یارى‌کننده مستضعفان با سلام و درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامى پیر جماران یاور مستضعفان دشمن مستکبران.

سلام بر ملت عزیز و شهیدپرور و بزرگوار با سلام به خانواده‌هاى شهدا و با درود بر شهدا با سلام به مجروحین و معلولین انقلاب که در راه اسلام مجروح یا معلول شده‌اند با سلام به اسیران جنگى و با سلام و درود به خانواده‌هاى آن‌ها و سلام بر تمام کسانى که پویندگان راه حسین (ع) هستند و در راه اسلام مجاهدت می‌کنند.

سلام مرا به امام برسانید و به این مرد بزرگ بگویید تا این جوان‌ها و این پیرمرد‌ها (حبیب بن مظاهر‌های زمان هستند) اى رهبر بزرگ تو تنها نمی‌مانى و با کمک خدا و این‌ها پرچم اسلام را در تمام جهان طنین می‌اندازى!

اى جوان‌هاى عزیز از شما می‌خواهم این پیر نستوه را تنها نگذارید و به فریاد این حسین زمان لبیک بگویید من کوچکتر از آن هستم که به این ملت بزرگوار پیام بفرستم فقط یک چیز می‌گویم که امام را تنها نگذارید و کمک‌هاى بی‌دریغ خود را به جبهه‌ها قطع نکنید؛ و از مادر‌ها تقاضا دارم از رفتن بچه‌هایشان به جبهه‌ها جلوگیرى نکنید که اگر جلوگیرى کنید در روز قیامت در پیشگاه خدا نمی‌توانند جواب زینب (س) را بدهند که تحمل ۷۲ شهید را کرد؛ و از ملت عزیز می‌خواهم که همیشه در آخر نماز و دعاهایشان امام و رزمندگان را دعا کنند و از خدا بخواهند هر چه زودتر لباس شفا به مجروحین و معلولین بپوشانید.

با سلام به پدر و مادر خودم امیدوارم براى من گریه نکنید و براى اباعبدالله گریه کنند دیگر عرضى ندارم و از تمام شما مى خواهم که مرا حلال کنید و التماس دعا دارم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها