مروری بر وصیت‌نامه شهید «ملانامیله»

شهید حجت‌الله ملانامیله در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «عزیزتر از همه چیز اسلام و دفاع و از حقوق مردم مستضعف و ستم‌کشیده در برابر مستکبران و زورگویان است.»
کد خبر: ۵۲۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷ - 05June 2022

مروری بر وصیت‌نامه شهید «ملانامیله»

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس،آرمین امیدوار، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید

وصیت‌نامه شهیدحجت‌الله ملانامیله

«به نام خداوند بخشنده مهربان و با سلام به امت سلحشور و قهرمانمان که اسلام را سربلند کردند.

خداوندا! شهدا جز به خاطر تو و به خاطر اطاعت از امر تو و احیای دین تو و به خاطر لبیک گفتن به ندای "هل من ناصر ینصرنی" به جبهه نرفتند.

هدف من از حضور در جبهه خشنود ساختن خدایم، معبود و معشوقم بود، پس مرا به جانب خود سوق ده و برای رسیدن به هدفم راهنمایی کن و به من لیاقت کسب چنین درجه‌ای را هر چه زودتر عطا فرما هر چند که نالایق و گنهکار و روسیاهم؛ خدایا! امیدوارم بنده گنهکار خود را بپذیری و در کنار مقربین درگاهت مکان دهی که جز این آرامش نخواهد یافت.

پدر و مادرم! فکر می‌کنم تا اندازه‌ای از افکار و عقایدم آگاه باشید و می‌دانید برای چه این راه را انتخاب کردم و تا شهادت ادامه دادم می‌دانم دوری از فرزند دشوار است، ولی راه خدا بودن حلاوت و شیرینی بسیار دارد شما برای پرورش من زحمات زیادی کشیده‌اید که قابل شمارش نیست، ولی افتخار کنید که امانت خدا را به خوبی پرورش داده و به خودش بازگردانید.

پدر و مادر و خانواده عزیزم! شما عزیزان من هستید و خیلی شما را دوست دارم، ولی عزیزتر از همه چیز اسلام و دفاع و از حقوق مردم مستضعف و ستم‌کشیده در برابر مستکبران و زورگویان است. امیدوارم موقعیت مرا درک کرده باشد و هنگام اطلاع از شهادتم غمگین و ناراحت نباشید و ابراهیم‌گونه و زینب‌وار با صبر خود پیام ما که جنگ تا پیروزی نهایی اسلام علیه کفار جهانی است را به تمام جهانیان برسانید.

پدر و مادر عزیزم عاجزانه از شما می‌خواهم قلبا مرا حلال کنید امیدوارم با عمل به وصیت‌نامه‌ام موجبات شادی روح مرا فراهم نمایید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها