معاون امنیتی، انتظامی استانداری خوزستان خبر داد:

تمهیدات لازم برای پذیرش زائران اربعین در شلمچه و چذابه دیده شده است

حیاتی در جریان بازدید از مرز شلمچه گفت: تمهیدات لازم برای پذیرش زائران اربعین در گذرگاه های مرزی خوزستان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۵۲۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲ - 05June 2022

تمهیدات لازم برای پذیرش زائران اربعین در شلمچه و چذابه دیده شده استبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «ولی‌الله حیاتی» معاون امنیتی، انتظامی استانداری خوزستان در جریان بازدید امروز از مرز شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش کیفیت خدمات‌ به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه اظهار داشت: تمهیدات لازم برای پذیرش زائران اربعین در گذرگاه های مرزی خوزستان پیش بینی شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای عبور روان همراه با امینت زائران اربعین حسینی در مرزهای زمینی شلمچه و چذابه انجام شده است.

حیاتی گفت: در پایان نیمه اول مرداد، عملیات آماده سازی زیر ساخت ها در ۲ مرز شلمچه و چذابه به پایان خواهد رسید و آماده پذیرش زائران خواهیم بود.

معاون امنیتی، انتظامی استانداری خوزستان به پیش‌بینی ایجاد زیرساخت‌هایی از جمله پارکینگ در مرزشلمچه اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا قرار است در مرز شلمچه ۲۰هزار متر مربع سایه‌بان و ۱/۵ کیلومتر مه‌پاش نصب شود ضمن اینکه برای تامین آب آشامیدنی زائران اقدام لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار