امام جمعه کبودراهنگ:

شعار سال یک راهبرد از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «باقری» گفت: شعار سال یک راهکار و آینده‌نگری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است و اگر تولید همراه با دانش بنیان باشد به توسعه و اشتغال کمک بسزایی می‌کند.
کد خبر: ۵۱۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸ - 13April 2022

شعار سال یک راهکار و آینده‌نگری از سوی رهبر معظم انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «نقی باقری» امام جمعه کبودرآهنگ امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: شعار سال یک راهبرد از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است و اگر تولید همراه با دانش بنیان باشد به توسعه و اشتغال کمک بسزایی می‌کند.

وی بیان داشت: شهرستان کبودراهنگ نیازمند ایجاد کارخانه و کارگاه از طریق دانش‌بنیان است و همین کار به اشتغال در شهرستان کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام باقری در ادامه به جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: باید تبیین را خوب انجام دهیم هم در عرصه دینی و هم در عرصه نظام و دستاوردهای انقلاب باید جهاد تبیین انجام شود.

وی متذکر شد: ما باید دستاوردهای انقلاب را به نسل جدید معرفی کنیم، چرا که دشمنان در تلاش هستند که با ضعیف نشان دادن دستاوردهای انقلاب مردم را از انقلاب دلسرد کنند که همه ما وظیفه داریم پیشرفت‌های بعد از انقلاب را تبیین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار