مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان:

جوانان با «جهاد تبیین» و «تقویت اراده» خود با دشمن مقابله کنند

حجت‌الاسلام «طاهری» گفت: به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا شاهد اقتدار ملی و روز افزون کشور هستیم و جوانان با جهاد تبیین و تقویت اراده خود و همچنین با مطالعه زندگینامه شهدا باید نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.
کد خبر: ۵۱۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ - 15March 2022

جوانان «جهاد تبیین» «تقویت اراده» با دشمن مقابله کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «مجید طاهری» مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان ‌امروز در اعزام کاروان اردوی راهیان نور برای بازدید از مناطق جنگی غرب و جنوب کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: بهترین رویداد فرهنگی سال دیدن مناطق جنگی است و بازدید از محل جانفشانی شهدا همراه با مطالعه زندگینامه آنها فرصتی مغتنم برای دانشجویان حاضر در کاروان راهیان نور است.

وی به جنگ اخیر اوکراین و روسیه اشاره کرد و افزود: با شروع جنگ در اوکراین شاهد فرار بسیاری از جوانان و مردم آن کشور هستیم این در حالی است که در زمان جنگ ایران با عراق جوانان کشور تازه انقلاب کرده با اراده قوی وغیرت خود در برابر لشکر تا دندان مسلح عراق ایستادند و آنها را زمین‌گیر کردند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، جنگ، جنگ اراده‌ها است و هر چقدر اراده قوی باشد دشمن بیشتر زمین‌گیر خواهد شد.

حجت‌الاسلام طاهری به بررسی وضعیت کشور در قبل و بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: قبل از انقلاب در کشوری با ۳۵ میلیون نفر جمعیت، استان کردستان تنها یک هزار جمعیت دانشگاهی داشت اما بعد از انقلاب اسلامی جمعیت دانشگاهی کردستان به ۴۲ هزار نفر ارتقاء یافت و امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور در جایگاه علمی بسیار بالایی قرار دارد.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است اعتقادات نسل جوان ما را نسبت به آینده ناامید کند اما جوانان ما با محاسبه داشته‌های کشور بعد از انقلاب و با وجود اقتصاد مقاومتی و جهاد تببین با دشمن مقابله کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان یادآور شد: ما در هشت سال دفاع مقدس به چنان اقتداری رسیدیم که امروز دشمن اجازه تعرض را به خود نمی‌دهد و پرتاپ موشک به مقر فتنه دشمن در اقلیم کردستان نشان دهنده اقتدار و توان نظامی کشور است.

حجت‌الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا شاهد اقتدار ملی و روز افزون کشور هستیم و جوانان با جهاد تبیین و تقویت اراده خود و همچنین با مطالعه زندگینامه شهدا باید نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها