مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

تبیین حقایقی که مرگ نظام سلطه را قطعی‌تر می‌کند یک ضرورت است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: باید در میدان حضور داشته باشیم و حقایقی که مرگ آمریکا و نظام سلطه را قطعی‌تر می‌کند تبیین کرده و در فضای مجازی منتشر کنیم.
کد خبر: ۵۱۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ - 13March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در نشست کمیته فضای مجازی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اظهار داشت: کمیته فضای مجازی بعد از یک دوره مجددا فعالیت خود را آغاز کرده است؛ بر همین اساس اعضای این کمیته باید کار ستادی را با جدیت و در تعامل با یکدیگر دنبال کنند تا رونق‌بخش فعالیت‌های کمیته فضای مجازی باشند و اگر فرد یا افرادی بنا به دلایل مختلف در حاشیه است به متن بیایند و نقش‌آفرینی کنند.

وی افزود: کمیته فضای مجازی باید با انسجام‌بخشی به اعضای این کمیته آنها را فعال کند تا اعضا با نگاه فنی در محیط تخصصی پیگیر اجرای مأموریت‌ها باشند و حوزه کاری را در سطح دستگاه‌ها، ساختارها، تشکل‌ها و جامعه گسترش دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کمیته فضای مجازی جزو ساختارهای بین‌بخشی است و سایر کمیته‌ها هم از طریق آن معرفی، شناسایی و نقش‌های آنها شفاف می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: باید ظرفیتی ایجاد کرد که کمیته فضای مجازی از عملکرد و حرکت سایر کمیته آگاهی داشته باشد.

یوسفعلی‌زاده رونق‌بخشی به کمیته فضای مجازی و کمک به سایر کمیته‌ها را ضروری دانست.

وی ابراز داشت: اهمیت و ضرورت نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مقابله با تهاجم بی‌رحمانه فرهنگی دشمن تبیین حماسه ماندگار دفاع مقدس است.

این مسئول یادآور شد: یکی از موضوعاتی که معارض ندارد و بلاشک در جهان اسلام، جبهه مقاومت و ایران اسلامی علاقه‌مند و معتقد دارد جهاد، مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و کمک به مظلوم است.

یوسفعلی‌زاده تأکید کرد: این ویژگی‌ها به‌عنوان ارزش‌های دفاع مقدس در وصایای شهدا گنجانده شده، در خاطرات رزمندگان آمده و در ساحت جامعه جاری است که برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای این حماسه جاوید باید تبیین شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: باید در میدان حضور داشته باشیم و حقایقی که مرگ آمریکا و نظام سلطه را قطعی‌تر می‌کند تبیین کرده و در فضای مجازی منتشر کنیم.

وی گفت: باید آحاد جامعه با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها نشر ارزش‌های دفاع مقدس را به‌عنوان اولویت دنبال کنند و پاسدار این میراث عظیم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار