رئیس جمهور وارد استان مازندران شد

حجت الاسلام رئیسی در هفدهمین سفر استانی خود، دقایقی پیش وارد استان مازندران شد. ‎
کد خبر: ۵۱۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ - 11March 2022

رئیس جمهور وارد استان مازندران شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور دقایقی قبل وارد استان مازندران شد و در فرودگاه شهدای ساری از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین محلی مورد استقبال قرار گرفت.

مازندران مقصد هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور است. بازدید از برخی مناطق و طرح‌ها صنعتی و عمرانی و زیربنایی، شرکت در جلسه شورای عالی اداری، نشست با نمایندگان اقشار، دیدار با کارشناسان ارشد محیط زیست، نشست با اصحاب رسانه از مهمترین برنامه‌های این سفر یک روزه است.

برای ارتباط مردم با رئیس جمهور، مجموعه‌ای در مرکز استان در نظر گرفته شده است که ارتباط مردم با دولت از طریق سامانه سامد (۱۱۱) برقرار می‌شود.

همچنین میز خدمت، در دستگاه‌های مختلف برپا شده و مردم می‌توانند نامه‌های خود را با مراجعه به میز‌های خدمت تقدیم رئیس جمهور نمایند و تیم ریاست جمهوری تا آخرین مکاتبه مردمی و تماس، پاسخگوی مردم خواهند بود و در استان حضور خواهند داشت.

وزرا هم در کنار نمایندگان مجلس و ائمه جمعه در شهرستان‌ها، طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده حضور یافته و مشکلات مردم را بررسی و در شورای اداری شهرستان‌ها گزارشی از سفر خود را اعلام و نیاز‌ها و مسایل مردم را انعکاس می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها