فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

اولویت‌ها باید در امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه قرار گیرند

سردار معروفی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند «حفظ نظام اوجب واجبات است» و رهبر معظم انقلاب بیان کردند «حفظ نظام بزرگترین معروف است»، گفت: ما باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به این مهم توجه کنیم که اولویت چیست.
کد خبر: ۵۰۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰ - 26February 2022

امروز بزرگترین مطالبه گران انقلاب، بسیج ماست

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، عصر امروز «شجاع حیدری» رئیس جدید ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر جرو تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب است، اظهار داشت: اگر بخواهیم در این حوزه موفق شویم باید بر اساس فرآیند پیش برویم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه به این معنی که در این راستا ابتدا باید فضا سازی، سپس فرهنگ سازی و پس از آن گفتمان سازی کنیم، تصریح کرد: علت اینکه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ها، فرمانده ناحیه مقاومت هر شهرستان است این است که سپاه از شبکه عمیق بسیج مردمی را استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند«حفظ نظام اوجب واجبات است» و رهبر معظم انقلاب بیان کردند«حفظ نظام بزرگترین معروف است»، تصریح کرد: ما باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به این مهم توجه کنیم که اولویت چیست؟

این مقام مسئول با طرح این سوال که آیا امر به معروف و نهی از منکر صرفا در حوزه مسائل لباس و چهره است، عنوان کرد: باید به این مهم در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و غیره نیز توجه شود.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز بزرگترین مطالبه گران انقلاب، بسیج ماست که بسیج انقلاب است، گفت: ما جانمان را برای احیا امر به معروف و نهی از منکر می دهیم و سپاه و بسیج را فدای آن می کنیم؛ اما در این راستا به این مهم نگاه می کنیم که نگاه امام و ولی مان در این باره چیست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ما سپاه را خرج مثلث مردم، ولایت و انقلاب می کنیم، تصریح کرد: سپاه یعنی حاج قاسم و حاج قاسم یعنی سپاه و ما همه، بچه های حاج قاسم هستیم.

وی اظهار کرد: دشمن با تمام توان می خواهد سپاه را بزند؛ چرا که سپاه عباس انقلاب و سد بلای ولایت و مردم است.

شجاع حیدری با اشاره به آیه 41 سوره حجر گفت: در قرآن دستورات را به صورت دو طرفه مطرح نشده است و در دستورات الهی به بندگان فرمان داده می شود؛ اما در فریضه امر به معروف و نهی از منکر خداوند متعال با انسان ها قرار داد می بندد و خداوند در این امر عاقبت امور را بیمه می کند.

رئیس جدید ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان ادامه داد: چراغ امر به معروف در جامعه ما به چه میزان روشن است؟ چه میزان در جامعه ما برای امر به معروف و نهی از منکر جا وجود دارد آن هم فریضه واجبی که شأن آن امام حسین علیه السلام است.

وی با تأکید بر اینکه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر باید کاری کارستان انجام شود، تصریح کرد: دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ها فرمانده ناحیه مقاومت هر شهرستان است و ما افتخار میکنم که پشت سر این عزیزان حرکت می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار