پیام تبریک فرماندار شهرستان خاش به مناسبت روز شورا

«صالحی» در پیامی فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ - 28April 2024

پیام تبریک فرماندار شهرستان خاش به مناسبت روز شورابه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «صاحب گل صالحی» در پیامی فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، تبریک گفت.

 در این پیام آمده است:

«وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَيْنَهُمْ»

نهم اردیبهشت سال۱۳۵۸به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) جهت تثبیت حاکمیت ملت ایران بر سرنوشت خویش تشکیل شوراهای اسلامی شهر وروستا صادر گردید که نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

روز تاسیس شوراهای اسلامی در واقع زمینه ساز تاثیر گذاری عینی وحضور جدی تر مردم دراداره امور است وشوراها مردمی ترین نهاد برخاسته از مردم وزبان گویای آنان دربرابر مسئولان ونهادها برای مطالبه گری وخدمت می باشد.

یقینا خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید از لحظه به لحظه آن در راستای عمل به وظایف و تکالیف دینی و قانونی خود استفاده و بهره های معنوی فراوان ببرند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها از زحمات اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان خاش در سیاست گذاری، همراهی و همگامی با مجموعه مدیریت شهرستان صمیمانه تشکر نموده و امیدوارم بالنده تر وباتجربه تر از پیش جهت خدمت به مردم شریف شهرستان وآبادانی وتوسعه شهری با همدلی ووفاق مثال زدنی و با بهره مندی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درسالی که با عنوان ‌«جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری گردیده همواره موفق و موید باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار