شهید آقایی: پشتیبان امام و روحانیون باشید

شهید صفر آقایی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «همیشه پشتیبان امام و روحانیون باشید که تنها کسانی که راه چگونه زیستن به ما می‌آموزند روحانیون مبارز هستند.»
کد خبر: ۵۰۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ - 19February 2022

شهید آقایی: پشتیبان امام و روحانیون باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید صفر آقایی

«بسم الله الرحمن الرحیم

پروردگارا! تو خودت شاهد هستی من در این لحظه به جز تو به چیز دیگری فکر نمی‌کنم و تنها از درگاه تو آمرزش گناه می‌طلبم ترس من از توست من از قدرت‌های دنیوی و مادی این جهان ترسی ندارم و باید همه بدانند که توبه کنند.

تا کی تحمل کنیم که آمریکا بر تمام امت اسلام اربابی و آقایی کند تا کی صبر کنیم که شوروی مردم مسلمان مظلوم افغانی را قتل عام کند و ما بنشینم و ادعا کنیم که مسلمان هستیم مگر نه اینکه پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) فرمود اگر مسلمانی از آن طرف کره زمین از شما طلب کمک کرد و کمک نکنید مسلمان نیستید.

باید برخیزیم و با خون خود به یکایک مسلمین خدمت کنیم‌ای کاش که همه مردم این احساس که من هم اکنون دارم و احساس دیگر رزمندگان نیز هست را داشتند که خالی از مسائل دنیوی است و فقط فکرمان الله است.

وسخنی با شما ملت شهیدپرور دارم که از نثار خون خود در راه اسلام دریغ نکنید و امام را تنها نگذارید، همیشه پشتیبان امام و روحانیون باشید که تنها کسانی که راه چگونه زیستن به ما می‌آموزند روحانیون مبارز هستند؛ و شما‌ای خانواده محترم و همسرم آگاه هستم که بعد از شهادتم چقدر ناراحت و نگران می‌شوید، ولی وقتی که حضرت زینب را با آن مصائب بر سرش به یاد می‌آورم دلم گرم می‌شود که حتما صبر خواهید کرد.

همسرم از اینکه نتوانستم شوهر خوبی برایت باشم امیدوارم مرا ببخشید و از تو می‌خواهم این مصیبت را زینب وار تحمل کنی به دیگر خواهران بگو که شوهرت در راه اسلام و خدا فدا شد تا اسلام حفظ شود‌ای کاش صد‌ها جان داشتم و می‌توانستم جان خود را در این راه مقدس فدا می‌کردم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار