شهید افزا: گوش به فرمان امام عزیز باشید

شهید رحیم افزا در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «همانطور که همه شهدای بزرگوار سفارش کرده‌اند که جبهه‌ها را خالی نگذارید و گوش به فرمان امام عزیز باشید.»
کد خبر: ۵۰۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ - 22February 2022

شهید افزا: گوش به فرمان امام عزیز باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید رحیم افزا

«به نام الله

خداوند تبارک و تعالی را خیلی سپاسگزارم که بار دیگر بر این بنده شرمنده و روسیاه منت گذاشت و توفیق رفتن به جبهه نور علیه ظلمت را نصیبم کرد این بنده گناهکار خیلی عاجز و ناتوانم از اینکه بتوانم شکر نعمت بزرگ الهی به جا آورم که در این برهه از زمان مهم سرباز کوچکی از یاوران حضرت امام خمینی شده‌ام.

البته اسماً سرباز هستم، ولی در عمل نیستم ولیکن باز هم رحمت خدوند زیاد است و ما هم دلخوش هستیم که در کنار دیگر یاوران دین و قرآن هستیم و ما هم از نسیم عطر آن عزیزان مطبوع می‌شویم. اگر کمی فکر کنیم و دقت کنیم به اهمیت موضوع پی خواهیم برد که در حال حاضر انقلاب عزیز خونبار ما در چه شرایط حساسی به سر می‌برد عیناً مانند جنگ احزاب است که تمام کفر در مقابل تمام حق ایستاده بودند.

اگر ملاحظه کنیم امروز هم جنگ تحمیلی با قدرت شیطانی دو ابرجنایتکار شرق و غرب و رژیم‌های وابسته به این دو جنایتکار در مقابل ملت مظلوم و انقلاب اسلامی ما ایستاده‌اند و هدف شوم آن‌ها از بین بردن اسلام است.

برادران عزیز بنده خیلی کوچکتر از آنهم که بخواهم سفارشی کنم لذا امر بزرگان را در این رابطه به شما تذکر می‌دهم بیایید عاقلانه فکر کنید و بیندیشید که ما اگر این امر مهم و جهاد مقدس کوتاهی کنیم و خدا ناکرده دشمن غلبه کند فردا در پیشگاه خداوند سبحان و شهیدان بزرگوار چه جوابی داریم بدهیم؟

پس فکر کنید، باید از خواب غفلت بیدار شویم و به سوی جبهه‌ها بشتابیم که لحظات خیلی حساس است البته خداوند دین خودش را یاری می‌کند و ما هستیم که باید امتحان پس دهیم پس همانطور که همه شهدای بزرگوار سفارش کرده‌اند که جبهه‌ها را خالی نگذارید و گوش به فرمان امام عزیز باشید این بنده عاصی مهم همان سفارش را به شما توصیه می‌کنم به امید پیروزی و باز شدن راه کربلا.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار