وصیت‌نامه شهید «محمدرضا بنادکوکی»؛

این ملت هرگز شکست نمی‌خورد

شهید «محمدرضا بنادکوکی» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: دشمن خیال می‌کند می‌تواند در مقابل ملتی بایستد که در عصر رژیم فاسد پهلوی، با دستان خالی و با سلاح ایمان در مقابل توپ و تانک ایستاده و او را به شکست وا داشتند؛ پس این ملت هرگز شکست نمی‌خورد.
کد خبر: ۵۰۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ - 19February 2022

این ملت هرگز شکست نمی‌خوردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، «محمدرضا بنادکوکی» در تاریخ 5 تیر سال 1344 در شهرستان کرج و در خانواده‌ای مذهبی و معتقد به اسلام متولد شد. وی دوران شیرین کودکی را پشت سر گذاشت و با رسیدن به سن هفت سالگی وارد مدرسه شد و تحصیلات خود را تا سال اول راهنمایی ادامه داد.

محمدرضا به ورزش علاقه بسیاری داشت و در رشته کونگ‌فو فعالیت می‌کرد و اوقات فراغتش را با گوش دادن نوارهای مذهبی و انقلابی و مطالعه کتاب‌های سودمند می‌گذارند. وی فردی بسیار مهربان بود و در کارهایش صداقت و ازخودگذشتگی داشت.

او به دلیل رفتار شایسته و تلاش فراوانش، در کارخانه‌ای که مشغول به کار بود به‌عنوان سرپرست یک گروه انتخاب شد. محمدرضا به نماز جماعت و جمعه اهمیت زیادی می‌داد و همواره در مراسمات سوگواری معصومین حاضر بود.

وی در دوران انقلاب، درحالی‌که در مقطع راهنمایی درس می‌خواند، به مبارزه با رژیم سفاک پهلوی همت گماشت و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرد و پس از پیروزی انقلاب به دلیل علاقه وافر به انقلاب و امام (ره) وارد بسیج شد و شب‌ها برای تأمین آرامش و آسایش مردم به نگهبانی و تبلیغات سیاسی و اجتماعی می‌پرداخت.

محمدرضا با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه میهن اسلامی، راهی خدمت مقدس سربازی شد و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، از طریق ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان دیده بان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سرانجام در تاریخ 30 آذر سال 1363 حین دیده‌بانی در منطقه عملیاتی میمک بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

سلام بر مهدی موعود (عج) و منجی بشریت و امید مستضعفان جهان و سلام بر نائب بر حق او. سلام بر تمام شهیدان زنده، این عاشقان کربلا، این جانبازان که تمام هستی و جان و مال خود را در راه خدا گذاشته و از آن می‌گذرند.

درود بر رزمندگان در جبهه‌های جنگ که در این برهه از زمان که کشور عزیز اسلامی را ابرقدرت‌های جنایتکار از همه سوی احاطه کرده‌اند، به جبهه رفته‌اند تا ریشه این جنایتکاران را از روی زمین قطع کنند. آمریکا با این کارهایش خیال می‌کند که می‌تواند این انقلاب را شکست دهد ولی کور خوانده است.

خیال می‌کند می‌تواند در مقابل ملتی بایستد که در عصر رژیم فاسد پهلوی، با دستان خالی و با سلاح ایمان در مقابل توپ و تانک ایستاده و او را به شکست وا داشتند؛ پس این ملت هرگز شکست نمی‌خورد. آن‌چنان‌که رهبر عزیزمان می‌فرماید بیدار و هوشیار و همیشه پشتیبان امام باشید و هرگز او را تنها نگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار