شهید «ابراهیم‌زاده»:

نعمت‌های الهی در جبهه‌ها نهفته است

شهید حسین ابراهیم‌زاده اردکانی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «ای جوانان! بشتابید به‌سوی جبهه‌ها که نعمت‌های الهی در آن نهفته است. نگذارید منافقین کور‌دل در گوشه و کنار کشور اسلامی ما دست به حرکتی بزنند و بهترین فرد‌های مفید این جامعه را از دست ما بگیرند.»
کد خبر: ۵۰۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ - 17February 2022

نعمت‌های الهی در جبهه‌ها نهفته است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «حسین ابراهیم‌زاده اردکانی» فرزند «ابراهیم»، بیستم تیر سال ۱۳۴۳ در اردکانِ یزد دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ بیستم بهمن ۱۳۶۱ در فکه به فیض شهادت نائل آمد.

 وصیت‌نامه شهید ابراهیم‌زاده

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

گمان نبرید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند بلکه زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب و با درود بر ملت شهید‌پرور ایران به ویژه مردم شهیدپرور اردکان.

مردم شهیدپرور اردکان! همیشه امام را دعا کنید، هیچ وقت دعای کمیل و نماز جمعه را ترک نکنید و به یاد شهیدان باشید.

نعمت‌های الهی در جبهه‌ها نهفته است‌ای جوانان! بشتابید به سوی جبهه‌ها که نعمت‌های الهی در آن نهفته است. نگذارید منافقین کور‌دل در گوشه و کنار کشور اسلامی ما دست به حرکتی بزنند و بهترین فرد‌های مفید این جامعه را از دست ما بگیرند.

بارالها! ما به آرزوی خود که همانا شهادت بود رسیدیم و گامی برداشتیم برای فتح کربلا.‌ای مردم قهرمان! وقتی به کربلا رفتید یادی از شهیدان هم بکنید و سلام شهیدان را به سرور آزادگان حسین‌بن‌علی (ع) برسانید.

مادر گرامی‌ام! افتخار کن که فرزندی داشتی و در راه خدا دادی. امیدوارم مانند مادر دیگر شهیدان، صبر داشته باشی. امیدوارم از پسر ناقابل خود راضی باشی و بعد از شهادت من لباس مشکی به تن نکنی و عزاداری ننمایی، بلکه مانند جشن عروسی شاد باشی. امیدوارم که برادر کوچکم را خوب تربیت کنید تا بتواند فرد مفیدی برای این جامعه باشد و بر متجاوزین کوردل بتازد.‌ای برادران عزیز! نگذارید سلاح برادرتان به زمین بیافتد، یعنی به جبهه بروید.

دوستان و رفیقان عزیز! وقتی که وصیت خود را می‌نوشتم به یاد تمامی شما بودم و امیدوارم که وقتی شهید شدم عزاداری نکنید و شاد باشید که دوست شما شهید شده است.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی، خمینی را نگهدار.

حسین ابراهیم زاده اردکانی، ۱۳۶۱/۱/۲۴»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها