شهید فرخى: جنگ بین حق و باطل ادامه دارد

شهید محمدرضا فرخى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «جنگ بین حق و باطل با تمام قوا ادامه دارد بر شماست در صحنه باشید و به دشمن امان ندهید.»
کد خبر: ۵۰۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ - 16February 2022

شهید فرخى: جنگ بین حق و باطل ادامه دارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمدرضا فرخى

«بسم الله الرحمن الرحیم

ان الذین آمنوا والذین هاجروا و جاهدوا فى سبیل‌الله اولئک یرجون رحمت الله.

آنان که به دین اسلام گرویدند و از وطن خود مهاجرت و در راه خدا جهاد کردند آنان امید به رحمت خداوند دارند، سوره بقره آیه ۲۱۸

اى امتى که فرزندان پاک و مخلص خود را تقدیم انقلاب اسلامى کردید، شما که با کافران دین خدا به مبارزه برخاستید و لباس خونین اباعبدالله (ع) را بر تن کردید و لحظاتى از نبرد با اتحاد و کفر نایستادید، شما که همیشه فریادتان با امام خمینى است، راهتان با امام خمینى و دعایتان بر امام امت است، این پیروزى در برابر کفر را بر شما تبریک می‌گویم.

شما را به کلام خدا قسم، شما را به پیامبران بزرگ اسلام قسم امام عزیزمان را یارى کنید، امت حزب الله، زمان حساسی است، جنگ بین حق و باطل با تمام قوا ادامه دارد، دشمنان داخلى و خارجى علیه انقلاب توطئه می‌کنند بر شماست در صحنه باشید و به دشمن امان ندهید.

مقاومت را فراموش نکنید، با دقت کلمات روح خدا که خط او خط رسول خداست را گوش فرا دهید که امروز کلام و راه ایشان معیار است راه او راه سعادت و انحراف از راهش خسران دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

از پدر و مادرم درخواست بخشش دارم، زیرا از دست من ناراحتی‌ها دیده و هیچوقت این فرصت پیش نیامده که بتوانم به ایشان رسیدگى لازم کنم.

همینطور از تمام برادران و خواهران که مرا می‌شناسند می‌خواهم از خداوند برایم طلب بخشایش کنند شاید بخاطر حرمت دعاى ایشان خداوند از تقصیراتم بگذرد، والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار