پایان چشم‌انتظاری ۳۸ ساله مادر شهید «داوودی» + تصاویر

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مادر و خانواده شهید باب‌الله داودی پس از ۳۸ سال مزار شهید تازه شناسایی شده‌ی خود را در آغوش کشیدند.
کد خبر: ۴۹۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ - 18December 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مادر و خانواده شهید باب الله داودی پس از ۳۸ سال از شهادت فرزندشان بار دیگر با پیکر او وداع کردند.

این مراسم ظهر امروز (شنبه ۲۷) همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور خانواده و بستگان شهید در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد.

پیکر شهید «داوودی» پس از ۳۸ سال در آغوش مادر قرار گرفت+ تصاویر

شهید باب الله داوودی، یکم اسفند سال ۱۳۴۶ در سگزآباد بوئین‌زهرا به دنیا آمد و تا دوم راهنمایی درس خواند. گچ کار بود که از طرف بسیج به جبهه رفت، تا اینکه در هفتم اسفند ۱۳۶۲ در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامد. این شهید گرانقدر از جمله شهدای مفقودالاثر استان قزوین بود که پیکر مطهرش با انجام آزمایش دی‌ان‌ای شناسایی شده است.

پیکر شهید داوودی در جریان تفحص پیکر‌های مطهر شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین در سال ۱۳۹۴ به وطن بازگشت و از آنجا که فاقد مدارک شناسایی بود، به عنوان شهید گمنام در شهر چالانچولان شهرستان دورود استان لرستان به خاک سپرده شد.

پیکر شهید باب الله داوودی پس از ۳۸ سال در آغوش مادر قرار گرفت+ تصاویر

مادر و بستگان شهید آبان امسال طی مراسمی بر سر مزار فرزند خود در استان لرستان حاضر شدند. امروز مراسم وداع این شهید در حسینیه معراج‌الشهدا برگزار شد و قرار است پیکر شهید در زادگاهش شهر قزوین به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار