سردار قاآنی:

آبشخور داعش، اردن و عربستان سعودی است/ داعشیان سربازان نامرئی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: جبهه النصره، داعش و لشکر آزاد سربازان نامرئی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که آبشخورشان اردن و عربستان سعودی است.
کد خبر: ۴۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ - 12June 2015

آبشخور داعش، اردن و عربستان سعودی است/ داعشیان سربازان نامرئی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سردار اسماعیل قاآنی شب گذشته در یادواره کشوری 200 شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) در قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در مجلس شهدا اظهار داشت: مرزبندیهای قومی و ملیتی مانع شهدای مدافع حرم نشد و برای انجام وظیفه الهی و دفاع از اسلام و مقابله با دشمنان از اقصی نقاط کشورهایی چون افغانستان، پاکستان و ... در میدان جنگ حضور یافتند.

وی با بیان اینکه  در 15 سال اخیر تعرض به حریم کشورهای اسلامی توسط دشمنان اسلام و آمریکای جنایتکار و صهیونیسم پلید هر روز شکل جدیدی به خود گرفت، خاطرنشان ساخت: از سال 2000 که فرزندان مبارز انقلاب اسلامی یعنی دلیرمردان حزبالله، رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی را از جنوب لبنان بیرون کرده و فصل جدیدی از موفقیت فرزندان اسلام در دنیا را نشان دادند دشمنان اسلام شکل جدیدی از مقابله را شروع کردند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه دشمنان بین سالهای 2000 تا 2010، چهار تا پنج جنگ از جمله جنگ 33 روزه را تحمیل کردند، افزود: در این جنگ آنها شیعیان مدافع حرم اهل بیت(ع) را با همه ابزارهای جنگی زیر بمباران قرار دادند و فکر میکردند که میتوانند حزبالله را برچینند، اما نه تنها نتوانستند به حزبالله لطمه بزنند، بلکه شکست خوردند.

سردار قاآنی عنوان کرد: آنها بعد از این، جنگ 22 روزه با فلسطینیان را برنامهریزی کردند و سپس جنگ هشت روزه را به راه انداختند و در رمضان سال گذشته دیدیم که بار دیگر به غزه تعرض کردند و 51 روز مرتکب همه جنایات شدند و جنایتبارترین جنگ دنیا را مرتکب شدند و جنایتکاران صهیونیست با حمایت آمریکا در مقابل چشمان همه مردم دنیا و سازمان ملل مرتکب این جنایت شدند.

وی متذکر شد: آمریکا از وقتی حس کرد تنها ابرقدرت دنیا است دو جنگ بزرگ را در طرفین کشور ما آغاز کرد؛ با خودزنی آنها و حمله به برجهای دوقلو، به کشور افغانستان حمله کرده و 15 سال است که مشغول جنایت در این کشور هستند. علاوه بر آن در عراق جنگ به راه انداختند و مردم مسلمان را به خاک و خون کشیدند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه عنوان داشت: آمریکاییها میگویند 3 هزار میلیارد دلار برای این دو جنگ هزینه کردهاند و خودشان میگویند که 5 هزار کشته دادهاند، در حالی که آمار کشتههای آنها بالاتر از این میزان است.

سردار قاآنی اظهار کرد: بعد از این همه تلاش و پس از اینکه بیاعتبار شدند فصل جدید دیگری از مبارزه با اسلام را آغاز کردند و برنامهریزی کرده و کسانی را به فکر و زعم خودشان پیدا کردند که هم جنس این مردم باشند. این افراد تکفیری و افراطی که نه دین درست و نه عقل درستی دارند را با همکاری کشورهای وابسته به خودشان و دستگاههای تبلیغاتی که در اختیار دارند ساماندهی و تجهیز کردند و امکانات در اختیارشان قرار دادند.

وی عنوان داشت: یک روز جبهه النصره، روزی داعش و روز دیگر لشکر آزاد را شکل دادند و آبشخور اینها از یک جا است و تقسیم کار کردهاند؛ برخی توسط اردن و با پول عربستان سعودی تغذیه میشوند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تأکید کرد: بدون تردید هر اسمی که روی این گروهها باشد، آنها سربازان نامرئی آمریکا و صهیونیستها هستند که اینگونه پرورش یافتهاند تا در کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد کنند.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه آمریکای جنایتکار و صهیونیسم خون آشام برای اینکه به صورت مستقیم جامعه اسلامی هدف قرار دهند این فتنه را در بستر کشورهای اسلامی ایجاد کردند، افزود: وضع جنگ امروز این پیچیدگی را دارد و شهدای عالی مقام دفاع از حرمها در این عرصه نقش مهمی ایفا کردند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم فرزندان مکتب شیعه هستند و شهادت در چنین مکتبی مایه افتخار است، بیان داشت: جایگاه این شهدا بسیار رفیع است و قطعاً خانوادههای این شهدا نیز در مسیری که انتخاب کردهاند ثابتقدم هستند.

در این مراسم، پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) نیز حضور داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار