پیش از ظهر امروز در باغ موزه دفاع مقدس؛

برگزیدگان جشنواره عکس قاب سرخ مشخص شدند/ تجلیل از عکاس یمنی برای به‌تصویر کشیدن جنایات آل سعود

جشنواره قاب سرخ پیش از ظهر امرور با تقدیر از نفرات برگزیده، به‌کار خود پایان داد. تقدیر از عکاس یمنی به‌دلیل به‌تصویر کشیدن جنایات سعودی نیز بخشی از این برنامه بود.
کد خبر: ۴۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ - 31May 2015

برگزیدگان جشنواره عکس قاب سرخ مشخص شدند/ تجلیل از عکاس یمنی برای به‌تصویر کشیدن جنایات آل سعود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اختتامیه اولین جشنواره عکس گلزارهای سراسر کشور با عنوان "قاب سرخ" با حضور حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجتالاسلام ابوترابی نائب رئیس مجلس، امیر نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید، حجتالاسلام حسنی، خضرائی و احسانی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم با اهدای تندیس و لوح یادبود در بخش عکسهای حرفهای از "ستاره سرداری" از تهران، "عطا رنجبر زیدانلو" از قوچان، "امیر بهروزی" از گیلان و "احسان کمالی" از بجنورد تجلیل شد.

همچنین در بخش برگزیدگان غیرحرفهای "حمیده شفیعیها" از قزوین، "محبوبه افشاری" از قم و "مهدی کریمی" از اصفهان تقدیر شدند. در بخش ویژه روستایی نیز از "سعید قاسمی" از آذربایجان شرقی تقدیر به عمل آمد.

همچنین از "فاطمه ابوالحسنی" همسر شهید "سیدمهدی میرافضلی" که در سقوط هواپیمای C130 به شهادت رسیده بود و نیز از جانباز 33 درصد "بهزاد پروینقدس" و جانباز 25 درصد "محمود صدرفر" تجلیل شد.

در این مراسم از "محمد السیاقی" عکاس یمنی بهدلیل به تصویر کشیدن جنایات رژیم آل سعود در حمله به یمن، تجلیل و لوحی به نمایندهی وی اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها