سردار خضرایی:

تقریظات رهبری در کتاب‌های دفاع مقدس، اشاره به جنبه‌های اخلاقی رزمندگان دارد

مدیرعامل باغ‌موزه دفاع مقدس با بیان این‌که بیشتر تقریضات مقام معظم رهبری به کتاب‌های حوزه دفاع مقدس است، تصریح کرد: اشاره حضرت آقا در این کتاب‌ها، به جنبه‌های اخلاقی و رفتاری رزمندگان است.
کد خبر: ۴۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ - 25May 2015

تقریظات رهبری در کتاب‌های دفاع مقدس، اشاره به جنبه‌های اخلاقی رزمندگان دارد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، همایش فاتحان خرمشهر به مناسبت بزرگداشت حماسه سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور سردار "علی فضلی" جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار "جواد خضرایی" مدیرعامل باغموزه دفاع مقدس، جمعی از فرماندهان عملیات بیتالمقدس و خانوادههای معظم شهدا و جانبازان در تالار خلیج فارس باغموزه دفاع مقدس برگزار شد.

سردار خضرایی رئیس باغ موزه دفاع مقدس با بیان اینکه در جنگهای بعد از اسلام شیوههای تجاوزگری و بداخلاقی در همه جنگها دیده میشود، اظهار داشت: تجاوز حزب بعث شرایطی را به وجود آورد که برای اولین بار در جنگهای معاصر ایمان و تقوا را در افرادی رشد داد که مأموریتشان دفاع از کشور بود.
 
وی افزود: چگونه میشود در جنگی علیرغم ددمنشی دشمن، اخلاق رشد پیدا کند؟ این ممکن نیست مگر به توصیهها و فرمایشات امام خمینی (ره) که بر پایه اسلام ناب بود.
 
خضرایی با بیان اینکه بیشتر تقریضات مقام معظم رهبری به کتابهای حوزه دفاع مقدس است، تصریح کرد: اشاره حضرت آقا در این کتابها، به جنبههای اخلاقی و رفتاری رزمندگان است.
 
رئیس باغ موزه دفاع مقدس ادامه داد: بیشک در برگزاری چنین نشستهایی با حضور رزمندگان و فرماندهان، لازم است الهامات دوران دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد.
 
وی در پایان با تاکید به نقش ایمان و تقوا در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: امیدواریم در نشستهای آتی، این بخش از دفاع مقدس برجسته شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار