سریال‌های شهید خرازی و شهید کاظمی ساخته می‌شود

افشاری‌نیا گفت: محور اصلی برنامه‌های رسانه‌ای کنگره ملی شهدای استان اصفهان ساخت سریال شهید خرازی و شهید کاظمی است که به صورت جدی در حال پیگیری است و به مرحله انتخاب نویسنده رسیده است که امیدواریم با همکاری سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بتوانیم ساخت این سریال را به نتیجه برسانیم.
کد خبر: ۶۶۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹ - 28April 2024

سریال‌های شهید خرازی و شهید کاظمی ساخته می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «یوسف افشاری‌نیا» مدیرکل سازمان صدا و سیمای استان اصفهان در جلسه مشترک با دبیر کل کنگره ملی ۲۴هزار شهید استان اصفهان اظهار داشت: برنامه‌هایی از جمله ساخت فیلم، سریال و مستند در راستای کنگره ملی۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: محور اصلی برنامه‌های رسانه‌ای کنگره ملی شهدای استان اصفهان ساخت سریال شهید خرازی و شهید کاظمی است که به صورت جدی در حال پیگیری است و به مرحله انتخاب نویسنده رسیده است و امیدواریم با همکاری سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بتوانیم ساخت این سریال را به نتیجه برساند.

افشاری نیا تاکید کرد: کارهای فاخری در صدا و سیمای استان اصفهان در حال اجراست از جمله مجموعه سه قسمتی زیرزمین که در روزهای گذشته از شبکه اصفهان پخش شد.

مدیر کل سازمان صدا و سیمای استان اصفهان عنوان داشت: فرصت بسیار کم و مناسبت‌ها بسیار زیاد است بنابراین باید تلاش کنیم که به کارها ضریب بدهیم و اولویت را بگذاریم برای کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان.

افشاری نیا تاکید کرد: سریال شهید خرازی در ۲۶ قسمت ساخته خواهد شد که ساخت آن پس از انتخاب نویسنده و آماده شدن فیلمنامه شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها