برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع)

مرارسم سوگواری ایام محرم در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی و با حضور زائرین در صحن امام حسین (ع) این بارگاه ملکوتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ - 09August 2021

برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم دربارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع)به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مراسم سوگواری ایّام ماه محرّم الحرام، ماه عزای خاندان رسالت و ماه شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش (ع)، از روز دوشنبه ۱۸ مرداد ماه مقارن با شب اول ماه محرم تا چهارم شهریور ماه به مدت ۱۸ شب در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود.

این مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و همچنین ضوابط اعلام شده از سوی ستاد مدیریت بحران آستان مقدس با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عظیمی و مرثیه خوانی حاج حمیدرضا خدام برپا خواهد شد.

همچنین ویژه برنامه دیگری از روز سه شنبه ۱۹ مرداد ماه مصادف با روز اول ماه محرم تا صبح روز عاشورا از ساعت هفت صبح همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالله و مرثیه خوانی و قرائت زیارت عاشورا توسط ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می‌شود.

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا از مردم عزیز تقاضا می‌شود تا هنگام حضور در مراسم، استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت جانسوز حضرت امام حسین و یاران باوفایش علیهم السلام، مقدم همه عاشقان آل الله علیهم السلام به این ویژه برنامه‌ها را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها