هویت پیکرهای 2 شهید دفاع مقدس از یک خانواده شناسایی شد

مادر شهید "اروجعلی ابوالفضلی" در حالی پس از سالها با پیکر فرزند و داماد خود دیدار می‌کند که در سالهای جنگ همسر و برادر خود را نیز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
کد خبر: ۴۶۳۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ - 12May 2015

هویت پیکرهای 2 شهید دفاع مقدس از یک خانواده شناسایی شد

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، مادر شهید اروجعلی در حالی پس از سالها با پیکر فرزند و داماد خود دیدار میکند که در سالهای جنگ همسر و برادر خود را نیز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است. به این ترتیب پیکرهای مطهر دو شهید از خانوادهای که چهار شهید تقدیم انقلاب کرده است، در تفحص کشف و همزمان هویت آنها شناسایی شد.

ابتدا یکی از شهدای بزرگوار که در عملیات اخیر تفحص در منطقه مجنون تفحص شده بود توسط پلاک هویتی احراز هویت شده و با نام «اروجعلی ابوالفضلیزنجانی» شناسایی شد. سپس شهید دیگری از خانواده ابوالفضلی زنجانی نیز شناسایی شد، شهید «علی مقدم» همرزم و همسر خواهر شهید اروجعلی(داماد خانواده) است این شهید بزرگوار هم زمان با برادر همسرش در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسید و چشم انتظاری  32 ساله این خانواده را مضاعف کرد.

مادر شهید اروجعلی پس از سالها با پیکر فرزند و داماد خود دیدار میکند. او در سالهای جنگ همسر و برادر خود را نیز تقدیم انقلاب  اسلامی ایران کرده است. مشخصات این دو شهید تازه تفحص شده خانواده ابوالفضلی ِ زنجانی به شرح زیر است:

شهید «علی مقدم»، فرزند محمد حسین، متولد سال 41، اعزامی از استان زنجان، این شهید بزرگوار در سال 62 مفقود اعلام و پیکرایشان به تازگی در منطقه عملیاتی مجنون کشف شد.

شهید «اروجعلی ابوالفضلی زنجانی»، فرزند سلیمان، متولد سال45، اعزامی از استان زنجان، این شهید معظم در سال 62 مفقود اعلام و پیکر ایشان به تازگی در منطقه عملیاتی مجنون کشف شد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آسمان
|
-
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
0
شهید ابوالفضلی مادرشون چندسال قبل فوت کردن.
نظر شما
پربیننده ها