همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)؛

پیکرهای مطهر 55 شهید دوران دفاع مقدس در 15 استان کشور تشییع می‌شود

همزمان با ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) پیکرهای پاک و نورانی ۱۳ شهید شناسایی شده و ۴۲ شهید گمنام در ۱۵ استان و ۲۱ نقطه کشور تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
کد خبر: ۴۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ - 10May 2015

پیکرهای مطهر 55 شهید دوران دفاع مقدس در 15 استان کشور تشییع می‌شود

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، همزمان با ایام شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) روز 24 اردیبهشت ماه سال جاری پیکرهای پاک و نورانی 42 شهید گمنام در 15 استان و 21 نقطه تشییع و به خاک سپرده خواهند شد. همچنین پیکر پاک 13 شهید شناسایی شده نیز که پیشتر خبر شناسایی آن اعلام شده بود در همین ایام تشییع و به خاک سپرده خواهند شد. استانهای آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، قم، قزوین، فارس، گیلان، یزد، کرمانشاه و استان همدان میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری 42 شهید گمنام  بهشرح زیر است:

استان آذربایجان غربی

شهر فیرورق، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام: این دو شهید 22ساله و 35ساله در عملیات خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه مجنون کشف شد.

استان اردبیل

شهر اصلاندوز، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام: این دو شهید 18ساله و 24ساله در عملیات خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه عملیاتی مجنون کشف شد.

استان اصفهان

شهرک عاشقآباد، میزبان دو شهید گمنام: این دو شهید بزرگوار 19 و 20ساله در عملیات محرم و تک دشمن 67 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی زبیدات و فکه کشف شد.

شهر دولتآباد، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام: این دو شهید بزرگوار 20ساله و 19ساله در عملیات والفجر مقدماتی و کربلای2 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق فکه و حاج عمران کشف شد.

استان بوشهر

شهر دلوار، روز24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام: این دو شهید بزرگوار 22ساله و 17ساله در عملیات والفجر مقدماتی و خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی فکه و مجنون کشف شد.

شهر امام حسن، روز24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام: این دو شهید بزرگوار 19ساله و 20ساله در عملیات خیبر و تک دشمن 67 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی مجنون و زبیدات کشف شد.

استان تهران

دانشگاه آزاد اسلامی پرند، روز 30 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام: این دو شهید بزرگوار 20ساله و 19ساله در عملیات خیبر و آفندی سال 65 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی مجنون و فکه کشف شد.

شهرک کهنز شهریار، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام: این دو شهید بزرگوار 20ساله و 23ساله در عملیات خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه عملیاتی مجنون کشف شد.

استان خراسان جنوبی

شهر ذهان، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام: این دو شهید بزرگوار 26ساله و 19ساله در عملیات خیبر و آفندی سال 65 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی مجنون و زبیدات کشف شد.

استان خوزستان

دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، میزبان دو شهید گمنام: این دو شهید بزرگوار 28ساله و 27ساله در عملیات تک دشمن 67 و بدر به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی زبیدات و شرق دجله کشف شد.

بخش زیدون، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام: این دو شهید بزرگوار 17ساله و 20ساله در عملیات خیبر و محرم به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی مجنون و شرهانی کشف شد.

استان زنجان

شهرستان خرمدره، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام: این دو شهید بزرگوار 27ساله و 23ساله در عملیات خیبر به شهادت رسیدند وپیکرشان در منطقه مجنون کشف شد.

استان قم

مرکز جامعة الزهرا(ع)، روز23 اردیبهشت ماه میزبان 3 شهید گمنام: این شهدای بزرگوار 25 و 19ساله و 22ساله در عملیات محرم و خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق شرهانی و مجنون کشف شد.

مرکز آموزشی پژوهشی امام علی علیه السلام، روز 23 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام: این شهدای بزرگوار 27ساله و 20ساله در عملیات خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه مجنون کشف شد.

استان قزوین

شهر بوئین زهرا، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان سه شهید گمنام: این شهدای بزرگوار 22، 30ساله و 17ساله در عملیات خیبر و کربلای2 به شهادت رسیدند و در مناطق عملیاتی مجنون و حاج عمران کشف شد.

استان فارس

شهر بیضا، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام: این شهدای بزرگوار 25ساله و 20ساله در عملیات محرم و خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی شرهانی و مجنون کشف شد.

دانشگاه آزاد فسا، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام: این شهدای بزرگوار 19ساله و 21ساله در عملیات تک دشمن 67 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی شلمچه و فاو کشف شد.

استان گیلان

شهرستان صومعهسرا، روز 7 خردادماه میزبان دو شهید گمنام: این شهدای بزرگوار 22ساله و 25ساله در عملیات تک دشمن 67 به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه عملیاتی شلمچه کشف شد.

استان یزد

ستاد سپاه الغدیر، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان یک شهید گمنام: این شهید 25ساله در عملیات کربلای5 به شهادت رسید و پیکر مطهرش در شلمچه کشف شد.

استان کرمانشاه

ستاد سپاه نبی اکرم(ص)، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان یک شهید گمنام: این شهید 30ساله در عملیات خیبر به شهادت رسید و پیکرش در منطقه عملیاتی مجنون کشف شد.

استان همدان

شهر سرکان (شهرستان تویسرکان)، میزبان دو شهید گمنام: این شهدای بزرگوار 21ساله و 25ساله در عملیات کربلای2 به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه عملیاتی حاج عمران کشف شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها