حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

حضور حداکثری و انتخاب اصلح ضامن امنیت پایدار است

سرهنگ «طاهرخانی» گفت‌: حضور حداکثری در انتخابات با آگاهی و شناخت شاخصه‌های مد‌نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی ضامن امنیت کشور است.
کد خبر: ۴۵۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ - 25May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «محمد اسماعیل طاهرخانی» فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در نشست تخصصی اصحاب رسانه شهرستان البرز درباره راهکارهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: عوامل حضور مردم در هر انتخاباتی بستگی به چند موضوع دارد. در وهله اول میزان علاقه‌مندی مردم به محور حاکمیت دینی یعنی ولایت فقیه به عنوان ولی امر مسلمین و ناجی تمام حرکت‌های اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار است. همچنین نقش مؤثر رهبر معظم انقلاب اسلامی در اعلام شاخصه‌ها و مؤلفه‌های انتخابات از دیگر عوامل مهم در این زمینه است.

وی افزود: این علاقه بر مبنای اندیشه، بصیرت و آگاهی توده مردم است که وضعیت جهان را مطالعه می‌کنند و برای دفاع از منافع ملی و سرزمین خود در انتخابات حضور می‌یابند. مردم به دلیل عِرق ملی دلایل دینی، مذهبی و اعتقادی در انتخابات شرکت می‌کنند که این عوامل باید تقویت شود.

این مسئول ادامه داد: باید موانع و مشکلات اقتصادی مردم مرتفع شود و دولت باید برای انتخابات خرداد بستر این مهم را فراهم کند. بدون شک رفع بیکاری و اشتغال نسل جوان و تحصیل‌ کرده کشور از عوامل مهم حضور حداکثری مردم در انتخابات است. رفع بیکاری و ایجاد اشتغال امید و انگیزه زیادی را در جامعه ایجاد می‌کند.

طاهرخانی تصریح کرد: تقویت و ارتقای هویت اسلامی ایرانی را از عوامل تأثیرگذار مهم بوده زیرا دشمنان روی این عنصر کلیدی متمرکز شدند و تلاش می‌کنند آن را تضعیف تا نسل جوان و جامعه بی‌هویت شود.

وی گفت: زمانی که کسی بی‌هویت شود، مانند پوسته روی آب است و به هر طرفی که بخواهند او را می‌کشانند. پس باید در جهت تقویت هویت انقلابی، اسلامی و ملی کار ویژه تبلیغاتی و ترویجی شود. وقتی مردم می‌بینند از هویت آنان دفاع می‌شود در انتخابات شرکت می‌کنند.

طاهرخانی عنوان کرد: رشد بصیرت جامعه در جهت دشمن‌شناسی و جریان درون تشکیلاتی نظام از اهمیت زیادی برخوردار است. ۴۲ سال است با دشمنان قسم خورده‌ای روبرو هستیم که طرح‌های براندازی نظام را در فتنه‌های مختلف ترسیم کردند، اما مردم در برابر تمام این توطئه‌ها استقامت کردند و این دلیلی بر رشد بصیرت جامعه است. بنابراین رشد بصیرت جامعه نیز باید مورد تقویت قرار بگیرد.

وی ابراز داشت: برای حضور بهتر مردم در پای صندوق‌های رأی تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته است. برای مثال مانور با صلابت سپاه و ارتش و آزمایش انواع موشک و پهباد باید به خوبی برای جامعه تبیین شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز خاطر‌نشان کرد: تمام این عوامل حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب یک رئیس‌ جمهور جوانِ حزب‌اللهی و انقلابی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار