حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه بوشهر:

مبنای کشور ما بر اساس مردم‌سالاری دینی و انتخاب مردم است

سردار «رزمجو» با اشاره به اینکه هم اینک نیز یک حماسه بزرگ را در ۲۸ خرداد داریم که آن انتخابات است گفت: مبنای کشور ما بر اساس مردم‌سالاری دینی و انتخاب مردم است.
کد خبر: ۴۵۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶ - 24May 2021

مبنای کشور ما بر اساس مردم‌سالاری دینی و انتخاب مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در حسینه ثارالله بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای عملیات بیت المقدس اظهار داشت: در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در سال ۶۱ خرمشهر آزاد شد.

وی با اشاره به اینکه وسعت این عملیات ۶ هزار کیلومتر مربع بوده است گفت: خرمشهر یکی از اهداف مهم و استراتژیک اقتصادی و نظامی مورد توجه جهانیان بود که با فتح خرمشهر تغییر یافت.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: سوم خرداد مظهر اقتدار و عزم ملی همیشگی و اقتدار امت سلحشور همراه با انگیزه‌های الهی بود.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه هم اینک نیز یک حماسه بزرگ را در ۲۸ خرداد داریم که آن انتخابات است تصریح کرد: دشمن حداکثر تلاش خود را به کار گرفته و ناامیدی را در اقشار مختلف به وجود آورد تا در انتخابات شرکت نکنند در حالی که مبنای کشور ما بر اساس مردم‌سالاری دینی و انتخاب مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها