سردار سپهر:

راهبرد رژیم صهیونیستی بی‌تفاوت شدن جوانان نسبت به مسئله فلسطين است

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رژیم صهیونیستی بیش از ۷۰ سال است که می‌خواهد اراده کشورهای مسلمان را تسلیم اراده خود کند و برای دستیابی به این هدف به دنبال تغییر افکار جوانان و نوجوانان کشورهای مسلمان است.
کد خبر: ۴۵۷۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵ - 19May 2021

راهبرد رژیم صهیونیستی بی‌تفاوت شدن جوانان نسبت به مسئله فلسطين استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار «محمدحسین سپهر» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح در تجمع مردم مشهد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین که در میدان شهدای مشهد برگزار شد اظهار داشت: پیدایش رژیم صهیونیستی برای مبارزه با تمدن‌های توحیدی به ویژه اسلام ناب بود و آن‌ها نطفه ناپاک اسرائیل را در دل سرزمین‌های اسلامی کاشتند.

وی افزود: بزرگترین جنایاتی که در طول تاریخ ثبت شده است مربوط به رژیم صهیونیستی است که به دنبال ایجاد کشور اسرائیل در دل فلسطین بود، در واقع این رژیم مبدا ترور، وحشت، قتل و جنایت در کشورهای اسلامی است.

سردار سپهر خاطر نشان شد: رژیم ناپاک صهیونیستی همواره به دنبال ایجاد اختلاف در بین دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و ایجاد مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بین مسلمان بوده و هست، از طرف دیگر با ایجاد اسلام تکفیری و مذاهب خودساخته صدها عمل ناپسند دیگری در جهان اسلام ایجاد کرده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آن‌ها بیش از ۷۰ سال است که می‌خواهند باورها و اراده کشورهای مسلمان را تسلیم اراده و خواست خود کنند و برای دستیابی به هدف شوم خود به دنبال تغییر افکار جوانان و نوجوانان کشورهای مسلمان هستند تا اعتقادی نسبت به نابودی اسرائیل نداشته باشند.

وی یادآور شد: پیام جمهوری اسلامی به تمام جهان چیزی نبود جز مقاوت، ایستادگی و نترسیدن در مقابل دشمنان اسلام و این تفکر امروز در سراسر جهان گسترده شده است و امروز جوانان فلسطینی با بهره‌گیری از اندیشه انقلاب اسلامی یک جهاد بزرگ را در مقابل صهیونیسم شروع کرده‌اند.

سردار سپهر عنوان کرد: امروز شاهد آن هستیم که اسرائیل دیگر امنیتی ندارد و به اذعان بسیاری از نظریه‌پردازان جهان، اسرائیل به زودی تسلیم اراده مجاهدانه مردم مسلمان فلسطین می‌شود. ۲۰ اندیشکده اروپایی و آمریکایی اذعان دارند که اسرائیل و آمریکا در حال فروپاشی هستند و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل در اکثر کشورهای جهان موید این ادعا است.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح ابراز داشت: از ۷۰ سال گذشته اسرائیل شروع کننده تمام جنگ‌ها علیه کشورهای مسلمان بود اما پیروزی‌های آن‌ها زمانی که محور مقاومت تشکیل شد به پایان رسید و شاهد آن بودیم که چهارمین ارتش قدرتمند جهان در مقابل خواست و اراده حزب الله از پای درآمد.

وی ادامه داد: شکست‌های سریالی رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. در یک ماه گذشته شاهد انفجار در مهمترین تاسیسات نظامی اسرائیل بودیم و همچین شاهد شلیک موشک سوری به سمت تاسیسات هسته‌ای اسرائیل و آتش‌سوزی گسترده در تاسیسات هسته‌ای حیفا و درهم شکستن هیمنه گنبد آهنین توسط موشک‌های حزب الله و سوری بودیم.

سردار سپهر افزود: امروز مردم مظلوم فلسطین با همت خود دارای موشک‌های بومی با برد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شده‌اند که می‌توانند هر نقطه از اسرائيل را مورد حمله قرار دهند و تا شب گذشته بیش از ۳ هزار موشک به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شده و خسارات بسیاری به آن‌ها وارد کرده است.

وی در پایان گفت: نتانیاهو به این مطلب اذعان کرده است که اتفاقات عجیبی در منطقه در حال رخ دادن است که یادآور انقلاب جمهوری اسلامی است و می‌گوید امروز به هر جا می‌نگرم خیمه‌های رهبران ایران را می‌بینم که پشت مرزهای اسرائیل مستقر شده‌اند همچنین می‌گوید رهبر ایران تمام قلب‌ها را به سمت خود می‌کشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار