جانشین کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس نماز خبر داد

وصول ۱۴۰۰ مقاله به دبیر خانه کمیته علمی و پژوهشی اجلاس سراسری نماز

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در هفدهمین جلسه هماهنگی این اجلاس گفت: در فاصله یک روز مانده به اتمام مهلت اعلام شده دریافت آثار به دبیرخانه اجلاس نماز ۱۴۰۰ اثر دریافت شده است.
کد خبر: ۳۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴ - 02December 2014

وصول ۱۴۰۰ مقاله به دبیر خانه کمیته علمی و پژوهشی اجلاس سراسری نماز

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام و المسلمین دارابی -مدیر کل دفتر برنامهریزی آموزشهای تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی و جانشین کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز- از وصول ۱۴۰۰ مقاله به دبیر خانه کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز -در فاصله یک روز مانده به اتمام مهلت اعلام شده- خبر داد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین دریاکناری عضو کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز و عضو هیئت داوری مقالات، گزارشی را از آغاز بکار این هیئت و روند بررسی مقالات واصله ارائه داد.

آقای بابائی معاون برنامه ریزی ستاد اقامه نماز و نماینده این ستاد در کمیته علمی و پژوهشی بیست وسومین اجلاس سراسری نماز نیز ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، گفت: ستاد اقامه نماز کشور در نظر دارد، به تمام کسانی که به فراخوان کمیته علمی پاسخ داده و نسبت به امر نماز ادای دین نمودند، اطلاع رسانی، و از کسانی که اثر برجسته ای ارائه کردند، تقدیر نماید.

لازم بذکر است هجدهمین جلسه هفتگی کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز، به دلیل تقارن با پنجمین اجلاس منطقه ای نماز که شانزدهم آذر ماه در استان فارس برگزار می گردد، شنبه آتی ۱۵/۹/۱۳۹۳ در اتاق جلسات معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار