نهم آذر برگزار می‌شود

سومین اجلاس منطقه‌ای نماز در استان کردستان

جانشین کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز گفت: سومین اجلاس منطقه ای نماز در استان کردستان و در آذر ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۳۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱ - 24November 2014

سومین اجلاس منطقه‌ای نماز در استان کردستان

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام و المسلمین علی دارابی مدیر کل دفتر برنامهریزی آموزشهای تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی و جانشین کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز ضمن اعلام خبر برگزاری سومین اجلاس منطقهای نماز در کردستان، گفت: ارتقاء حقیقی اجلاس سراسری نماز در گرو پاسخ کارشناسانه و عالمانه به نیازهای فکری و معنوی مخاطبان جامعه میباشد. زیرا که کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز به دنبال تأمین محتوای ارزشمند و کاربردی مورد نیاز آحاد جامعه است.

دارابی افزود: توسعه و ترویج فرهنگ نماز، نقش اثرگذاری در رفتارهای اجتماعی داشته و این مهم به صورت علمی و کاربردی در اجلاسهای منطقهای نماز مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

جانشین کمیته علمی و پژوهشی اجلاس سراسری نماز اضافه کرد: استانهای ایلام، خوزستان، کرمانشاه، لرستان و مرکزی با محوریت استان کردستان سومین اجلاس منطقهای نماز را همراهی و ضمن تبادل نظر راههای ارتقای تعالی فرهنگی نماز را با حضور اساتید مبرز مورد بررسی قرار میدهند.

مدیر کل دفتر برنامهریزی آموزشهای تخصصی تصریح نمود:  آثار و برکات متعالی نماز از منظرهای مختلف ، از جمله وحدت اسلامی که نیاز ضروری دنیای اسلام میباشد، دارای اهمیت است و در اجلاسهای منطقهای نیز به دنبال نشر این فرهنگ تعالی بخش هستیم که در سومین اجلاس منطقهای کردستان که در ۹/۹/۹۳ در سنندج انجام میپذیرد، مشارکت فعال اساتید و مسئولین فرهنگی را شاهد هستیم.

دارابی در پایان گفت: حسب آغاز به کار کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز، شاهد مشارکت حداکثری گروههای مختلف هستیم که با دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی در ارتباط بوده و مقالات خویش را به تارنمای اجلاس به نشانی www.ejlasnamaz.ir  ارسال مینمایند و این ظرفیت خوبی را ایجاد نموده است.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها