با اعطاء نشان ویژه خادمان افتخاری

خالق اثر "من زنده‌ام" خادم افتخاری حرم حضرت معصومه(س) شد

طی مراسمی با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، نشان ویژه خادم افتخاری حرم کریمه اهل بیت(س) به خانم معصومه آباد نویسنده کتاب "من زنده‌ام" اعطا شد.
کد خبر: ۳۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱ - 29November 2014

خالق اثر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، آیت الله سعیدی تولیت حرم کریمه اهل بیت(س) در نشستی که به منظور تجلیل از نویسنده کتاب "من زنده ام" در سالن جلسات محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی ابراز داشت: وقتی حضرت ابراهیم(ع) از همه آن آزمایشات الهی سربلند بیرون آمد و پس از تحمل آن همه سختیها و هجرتها، به استناد فرازی از آیه شریفه "طهرا بیتی للطائفین و العاکفین" خداوند تبارک و تعالی نشان خادمی خانه خود را به عنوان هدیه به ایشان اعطا کرد.

تولیت آستام مقدس کریمه اهل بیت(س) در خصوص چگونگی آشنایی با کتاب "من زندهام" خاطرنشان ساخت: در اوایل محرم الحرام مراسم عزاداری پرشوری در حسینیه سپاه استان برگزار شد، مراسم معنوی پرشوری که آکنده از عطر حماسه حضور سه شهید گمنام دفاع مقدس بود، پس از پایان مراسم کتاب "من زندهام" را دادند که با مطالعه آن به میزان استقامت و پایداری و عمق ارادت نویسنده آن به اسلام و ولایت فقیه پی برده و تصمیم گرفتم از نویسنده این کتاب تقدیر کنم.

وی خطاب به نویسنده کتاب "من زندهام" ابراز کرد: ما هم بر اساس آموزههای قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) مدال خادمی حرم را به شما میدهیم تا هم دیگران نیز از حضورتان در حرم مطهر بهرهمند شوند و هم بتوانید در پناه الطاف الهی به تکلیف و مسئولیت خود عمل نمایید.

خانم معصومه آباد نیز در این مراسم، طی سخنانی بیان داشت: خادمی حرم حضرت معصومه(س) سالهای سال آرزوی بنده بود و الان خداوند کریم را شاکرم که مرا به آرزویی که در حسرت آن بودم، رساند.

وی همچنین خاطرات اجمالی و اثر بخشی از زندگی خود و دوران چهار ساله اسارت، نذر مادر و علت نام گذاریش به نام "معصومه"،  معامله مادرش با خدا و شهادت یکی از هشت برادرش در عملیات کربلای پنج و سپس آزادی وی از اسارت را شرح داد که مورد توجه و تحسین حاضران قرار گرفت.

در پایان این مراسم، با حضور احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم، حیدری مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و تعدادی دیگر از مسئولان، نشان ویژه خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خانم معصومه آباد، عضو شورای شهر تهران و نویسنده کتاب "من زندهام" اعطا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها