اولین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» تا 19دی تمدید شد

به‌دنبال استقبال گسترده مردمی از اولین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «من زنده‌ام»؛ مهلت شرکت در مسابقه تا 19دی (هفدهم ربیع‌الاول، میلاد با برکت پیامبر خاتم صلی‏الله‌علیه وآله وسلّم) تمدید شد.
کد خبر: ۳۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹ - 01December 2014

اولین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» تا 19دی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دبیرخانه ستاد برگزاری مسابقه بزرگ «کتاب و زندگی» با تمدید مهلت شرکت در مسابقه، اعلام کرد: به احترام خوانندگان شهرستانی این کتاب که احتمالا دیرتر از تهرانیها توانستهاند کتاب را تهیه کنند و کمک به شرکت راحتتر مردم در مسابقه؛ زمان درنظر گرفته شده برای شرکت در مسابقه که تا 22آذر (اربعین حسینی) بود؛ تمدید شد و علاقهمندان تا 19دیماه (هفدهم ربیعالاول) فرصت دارند که در این مسابقه شرکت کنند.

کمیته تبلیغات این مسابقه، تعداد شرکتکنندگان را تاکنون حدود 12هزار نفر از طریق سایت مسابقه ketabzendegi.ir و سامانه پیامکی 10001661 برآورد کرده و افزود: باتوجه به شرکت خوانندگان در روزهای پایانی و تمدید این مسابقه تا میلاد پیامبر اکرم (19دی) این رقم به مراتب بیشتر خواهد شد.

با آغاز تبلیغات محیطی و تلویزیونی این مسابقه و استقبال مردم، چاپ یکصدوپنجاهودوم این کتاب به بازار آمده و بدین ترتیب بیش از 300هزار نسخه از این کتاب، آنهم بیشتر بهصورت تکنسخهای به فروش رسیده است.

قابل ذکر است که کتاب «من زندهام» روایتی 558 صفحهای از اسارت یک دختر 17ساله ایرانی است که در آن «معصومه آباد» پس از شرح زندگی خود از کودکی تا نوجوانی به جزئیات هزار و یکشب اسارت خود در زندانهای امنیتی عراق میپردازد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها