وصیت‌نامه پاسدار شهید ابوالفضل نانگیر (۴)/ دلجویی از خانواده شهدا را فراموش نکنید

پاسدار شهید «ابوالفضل نانگیر» در ادامه وصیت‌نامه خود آورده است: «ای برادرانم، مبادا خانواده شهدا را تنها بگذارید، از آن‌ها دلجویی کنید، زیرا بر گردن ما حق دارند».
کد خبر: ۳۳۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ - 19March 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، پاسدار شهید «ابوالفضل نانگیر» در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۴۳ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ پنجم اسفند ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه پاسدار شهید ابوالفضل نانگیر (۴) / دلجویی از خانواده شهدا را فراموش نکنید

تصویر وصیت‌نامه نوشته شده پاسدار شهید «ابوالفضل نانگیر»

وصیت‌نامه پاسدار شهید ابوالفضل نانگیر (۴) / دلجویی از خانواده شهدا را فراموش نکنید

ادامه متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام نوشته شده است، در ادامه می‌خوانید:

«مادر عزیزم در وصف شما این حقیر هیچ چیز را نمی‌توانم بگویم که به خدا قسم زبان و قلم این حقیر گویای گفتن و نوشتن در رابطه با شما نیست ان‌شاءالله که فاطمه الزهرا سلام الله علی‌ها اجر و مقام شما را در پرونده اعمالتان ثبت نماید.

شما همیشه صبور بوده و باز هم می‌خواهم صبور باشی که خدا با صابران است از شما می‌خواهم که همیشه بر مرقد مطهر پاک امیر نانگیر (شهید) حضور یابی و همیشه در اول بر سر قبر او بروی و یاد کردن از او خوشحالی من می‌باشد.

از شما می‌خواهم اگر شهادت نصیب این حقیر شد شما ناراحت نباشید همانندی که در شهادت امیر آن طور بودی و امام شما برادران عزیزم باید بدانید که همه ما رفتنی هستیم حالا چه زود و چه دیر پس حواستان باشد که مبادا کار خلاف شرعی بکنید شما همه‌تان خوبید شما جوان‌های پاکی هستید این را می‌دانم و به هیچ عنوان رأی من در رابطه با شما هم بر نمی‌گردد.

شما الان مسئولیت‌تان سنگین‌تر شده از طرفی باید حافظ اسلام باشید و از طرفی باید خیلی خیلی بیشتر از قبل کمک پدر و مادر خود بکنید می‌دانید که آن‌ها داغدار هستند و شما حتی اگر ازدواج کردید و دارای همسر و فرزند شدید باید مواظب پدر و مادر خود باشید مبادا آن‌ها را ناراحت کنید مبادا آن‌ها یک وقتی احساس کمبودی کنند مبادا آن‌ها را تنها بگذارید آن‌ها به همه ما حق دارند.

پس باید حرف آن‌ها را گوش کنید و همیشه باید امیر باشید و کار‌های او را سر مشق قرار دهید که من هرچه دارم از اوست و شب‌های جمعه اول بر سر قبر او بروید و از جانب این حقیر هم فاتحه‌ای قرائت کنید و از او بخواهید که در روز قیامت شفیع همه ما باشد».

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار